Ви знаходитесь: Головна / Новини / Підприємцям роз’яснили, якими мають бути літні торговельні майданчики

Підприємцям роз’яснили, якими мають бути літні торговельні майданчики

З 15 квітня до 31 жовтня у місті – період літньої торгівлі.  Єдиний стиль та зовнішній вигляд літніх торговельних об’єктів міська рада затвердила ще минулого року. Місто тоді поділили на своєрідні зони. Взірці того, як мають виглядати літні майданчики, для кожної – різні. Ввели цьогоріч і низку заборон.

ВОЛОДИМИР КАМІНСЬКИЙ, заступник міського голови Тернополя:

«Забороняється встановлення ігрових автоматів, продаж алкогольної продукції та тютюнових виробів. Окрім майданчиків, які розміщені біля закладів громадського харчування та ресторанного господарства. Якщо в них є на те відповідні дозвільні документи».

ОЛЕКСАНДР СМИК, начальник управління культури та мистецтв міськради:

«Була така практика – виграє людина літню торгівлю, майданчик, і так тихенько-тихенько, дивишся – вже за місяць розростається вона атракціонами. Тобто, давайте не плутати. Є конкурс на атракціони і розваги, і є конкурс на літню торгівлю. Це не одне і те ж».

Також площа літнього майданчика не має бути більшою ста квадратних метрів, а висота огорожі – перевищувати три з половиною метри. Повинні їх обладнати і біотуалетами. З новими правилами ознайомили підприємців. Останні висловили свої пропозиції та зауваження.

«Ті кіоски, які навколо нас, нам перебивають повністю торги. Любий, що б не було там: бургери, не бургери, неважливо. Ненормальні речі, немає ніяких меж. По нашій думці, гільдії рестораторів, мають бути, обов’язково, якщо це літня палатка, то вона повинна працювати, однозначно, від ресторану. В якого є всі дозволи».

Також, підприємці переконують: встановлювати майданчики на 1 рік, зважаючи на  деякі нові правила – неабиякий ризик:  витрати на облаштування торгового місця можуть не окупитися. Відтак, вони  запропонували встановлювати їх мінімум на 3-5 років.

«Це або дерев’яна споруда, бажано, або безлоготипні майданчики, ще щось. Конкурс розігрується на один рік. Дерев’яна конструкція, щоби вона мала менш-більш нормальний вигляд, а не була стодола, вона коштує десь від 120 до 180 тисяч гривень».

«Ви повинні розуміти, скільки ми заробляємо. Ми готові надати наші виручки денні. Ви зрозумійте, поставити такі конструкції, які зараз вимагає міська рада, на один рік – дійсно, це ризики».

Присутні на зібранні запропонували залучити до роботи комісії з організації літньої торгівлі і самих підприємців. Усі пропозиції представники влади пообіцяли розглянути та врахувати.

 

Автор: Ірина Худобá

Ірина Худобá
Журналіст

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top