Ви знаходитесь: Головна / Новини / ЖКГ / Компромісу між перевізниками та міськрадою не досягнуто

Компромісу між перевізниками та міськрадою не досягнуто

Компромісу між перевізниками та міськрадою не досягнуто. Як стало відомо, підняття тарифу на проїзд та скасування пільгових категорій у маршрутках, чого і домагалися первізники, наразі не буде. Яких наслідків тернополянам очікувати від прийнятого на сьогоднішньому засіданні виконкому рішення – далі. Проект рішення щодо скасування пільг на проїзд у громадському транспорті Тернополя виконавчий комітет міськради не підтримав. Обурені перевізник кажуть, невдовзі можуть вдатися до радикальних дій.

ІВАН МИСЬКІВ, директор ТОВ «Назар-транс»:

«Взнали ми сьогодні це рішення виконкому і дуже боляче. Не знаю, що робити дальше. Прийдеться нам приймати якісь самі важчі кроки, яких ми би не хотіли. Можливо, якщо не буде ніяких більше пропозицій, прийдеться зупиняти транспорт ».

Перевізники, зважаючи на ріст цін на пальне та запчастини, порахували, яким мав би бути тариф на проїзд, щоб перевізники не працювали у збиток. Орієнтовна вартість, каже Іван Миськів – 4 гривні.

ІВАН МИСЬКІВ, директор ТОВ «Назар-транс»:

«Водою ми не заправимо. Запчастини стали дорогі. Ми вже набрали стільки палива і стільки запчастин в борги. В кредит вже ніхто не хоче нам давати. На несправному транспорті ми не зможем перевозити людей. Бо людину ми маємо довезти до роботи здоровою і так само з роботи ми маєм привезти додому живою і здоровою, і з гарним настроєм».

Також Іван Миськів зазначив, недовготривалий період часу пільговики за проїзд були змушені платити. Тоді за пів дня прибутки перевізників значно зросли. Проте міська рада відновила дії звичних «бонусів» для 7 категорій громадян у маршрутках міста.

КАТЕРИНА КАЛУШ, начальник відділу зв’язків з громадськістю та ЗМІ міськради:

 «Позиція міської ради, виконавчого комітету є незмінною. Ми не допустимо підняття тарифів, оскільки зріст цін на паливно-мастильні матеріали не повинні відбиватися на рості цін на проїзд. Не зросли пенсії, не зросли заробітні плати. Відповідно, ми не можемо цього допустити. І знову ж таки ми будемо й надалі захищати найбільш соціально-незахищені категорії – це пенсіонери. Ми будемо відстоювати позицію, щоб зберегти для них пільги також».

Якщо ж маршрутки припинять курсувати містом, альтернативою є тролейбуси, каже Катерина Калуш. Врегульовувати проблеми з громадським транспортом у міськраді будуть по мірі їх виникнення.

Автор: intb

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top