Ви знаходитесь: Головна / Новини / ЖКГ / Мешканці будинку на Броварній не задоволені житловим обслуговуванням

Мешканці будинку на Броварній не задоволені житловим обслуговуванням

Тернополяни не задоволені обслуговуванням їх будинку. На те, що одне із місцевих підприємств-балансоутримувачів неналежно виконує свою роботу, скаржаться мешканці будинку на вулиці Броварній. 

Тернополянин Олександр Бурко розповідає – за житлове обслуговування не платить вже близько 5-ти років. Принципово. Адже, запевняє, виконаної роботи не бачить. Чоловік проживає на вулиці Броварній у 14-му будинку. Балансоутримувачем його дому є підприємство «КомЕнерго-Тернопіль». Однак, запевняє чоловік, жодних робіт з утримання житлового фонду не проводять. Відтак, судилися вже неодноразово.

ОЛЕКСАНДР БУРКО, мешканець будинку на Броварній, 14:

«Не плачу підставно. 3 судові накази судом скасовано, відповідно, були підстави для їх скасування. Не плачу за ті послуги, котрі мені не надавалися. Тобто, це законна позиція. Це треба розуміти, що людина повинна платити за те, що вона реально споживає. В нас на сьогоднішній день ніби 21 століття,  ніяких данин ніхто нікому не платить».

Через борги, розповідає пан Олександр, у нього виникли проблеми з отриманням необхідних довідок.

ОЛЕКСАНДР БУРКО, мешканець будинку на Броварній, 14:

«Якщо людині необхідна якась довідка, дана команда працівникам ЖЕКу не видавати довідок до особливого розпорядження директора, оскільки там є якась заборгованість. За втручання прокуратури 2 рази ці довідки видавалися, мені, зокрема. На сьогоднішній день питання повторюється 3 раз. Останнього разу, коли я до нього звернувся, довідку мені видали, самі паспортисти, але підпис директора – це була величезна проблема».

Зараз, за словами чоловіка, мешканці будинку вкотре шукають справедливості в прокуратурі міста.

ОЛЕКСАНДР БУРКО, мешканець будинку на Броварній, 14:

«Подана заява стосовно того, що відбувається елементарне зловживання службовим становищем з боку керівника даного підприємства, вчиняються дії, які попередньо кваліфіковані самою прокуратурою як самоуправство, перевищення службових повноважень. А також буде розглядатися питання щодо отримання прибутку без достатніх підстав і без виконання послуг».

Пан Олександр – не єдиний мешканець цього будинку, хто від роботи комунальників, м’яко кажучи, не в захваті. Сусіди чоловіка скаржаться: під час дощу на верхніх поверхах тече дах, а ходити сходинками – просто небезпечно. Люди переконують – якщо довколишні будинки хоч якось облагороджують, то їхній – минають.

ЄВГЕНІЯ СЕМЕНЧЕНКО, мешканка будинку на Броварній, 14:

«Ще ні разу ремонт такий не був зроблений. Раніше в так роки, я знаю, 60, до другого поверху побілили, а там вже зверху – як попало. І скільки раз ми зверталися – і в міську раду я писала, тому що живу на 4 поверсі, і весь час тече. На кухні так текло, що прямо підставляла тазік, і вот за 2-3 години той тазік треба було міняти».

ТАМАРА СИРОМЯТНІКОВА, мешканка будинку на Броварній, 14:

«Если бы вы зафотографировали наши ступеньки. Дважды уже люди ломали руки и ноги. Так же нельзя относится к нам. А деньги, в среднем, каждый подъезд платит около 4 тисяч. Наш дом за месяц платит коммунальные».

Немає в будинку і підвалів – старими користуватися, кажуть люди, давно неможливо. Тому місця для схову своїх речей доводиться шукати деінде. Не задоволені мешканціі станом дитячого майданчика.

Ми зв’язалися із підприємством «КомЕнерго-Тернопіль». Телефоном нам вдалося поговорити з жінкою, яка представилася майстром даної дільниці. Пані Марія запевняє: про недоліки знають, план– мають, тому будуть робити все, що в їх силах.

МАРІЯ, майстер дільниці:

«Прибудинкова територія прибирається. Зараз вже 2 раз будемо косити. Сходова прибирається, прибудинкова прибирається. Покрівля там текла над квартирою 25, вроді би, ми її зробили. Там ще сходи маєм зробити і сходові площадки під під’їздом, то ми їх будемо робити. Підвалів там немає, там підвали колись були, багато років тому, але люди ними не користуються. Ми їх включаємо в капітальний ремонт, щоб нам виділили кошти, щоб людям побудували нові підвали».

Також протягом кількох днів ми намагалися зв’язатися з керівником підприємства. Втім, поспілкуватися з Ігорем Кравцем нам так і не вдалося. Однак ми готові надати йому можливість в будь-який час висловити своє бачення ситуації.

Автор: Ірина Худобá

Ірина Худобá
Журналіст

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top