Ви знаходитесь: Головна / Новини / В Тернополі презентували туристичний паспорт області

В Тернополі презентували туристичний паспорт області

Залучення додаткових інвестицій, достатнє надходження з держбюджету, масова та ефективна реклама. Це чи не основні напрямки, які допоможуть врятувати і розвивати туристичну галузь Тернопільського краю. Сьогодні фахівці галузі, разом із мандрівниками-любителями, зібрались на презентацію туристичного паспорта області. Деталі зустрічі – далі.

Основним завданням туристичного паспорта області є сприяння залученню інвестицій саме в цю галузь Тернопільщини та вивчення, «привабливих» для фінансування, об’єктів. В нас існує три групи, на які поділена дана сфера. До першої відноситься: релігійно-паломницький, культурно-пізнавальний, пригодницький та тематичний туризм. До другої групи входять: лікувально-оздоровчий, сільський (зелений) і екологічний туризм. А третю групу складають недооцінені види, серед них: розважальний, діловий, гастрономічний, навчально-освітній, спортивний, дитячий, молодіжний і туризм для осіб з обмеженими можливостями. І всі ці напрямки не є розвиненими в повній мірі.

ЛЕСЯ СЕРЕТНА, начальник управління з питань туризму та курортів Тернопільської ОДА:

«Хочу зупинитись саме на лікувально-оздоровчому. Чому? Є сильні сторони і слабкі. Коли ми зробили swot-аналіз, в дійсності сильні сторони є: сприятливий клімат, збережена екологія, високий рекреаційний потенціал, наявність кадрового потенціалу, історико-культурні, архітектурні пам’ятки. Багата історія традицій. Але, на жаль, більше перевищують у на слабкі сторони. Чому? Низький рівень використання мінеральних ресурсів. Незадовільний матеріально-технічний стан закладів, які сьогодні у нас залишились. Низький рівень співпраці закладів з туристичними фірмами. Також, я вважаю, що сьогодні треба більше звернути на це увагу. Відсутня доступна інформація про пропоновані послуги».

Така ж ситуація стосується майже кожної групи: нерозвинена інфраструктура, погані дороги, низький рівень популяризації. І незважаючи на сприятливе природне середовище, збережені пам’ятки і відносно низький рівень цін на послуги, такий вид туризму, як сільський або ж «зелений» не розвивається взагалі.

ОЛЕНА ДЕЙНЕКА, науковець:

«Сільський туризм, я не побоюсь цього слова, є локомотивом розвитку туризму місцевого, внутрішнього і в’їзного. Якщо ми далі будемо так відноситися до сільського туризму, в нас не буде розвиватися ні пригодницький, ні екстремальний, ні які інші види туризму. Тому що, на жаль, в нас населення, наша громада, не знаю, чи не готова саме в Тернопільській області, з яких причин, для розвитку екологічного, зеленого туризму».

Всі туристичні ресурси, зважаючи на відсутність належного фінансування і нестабільну ситуацію в державі, повинні підтримувати і розвивати небайдужі місцеві громади та підприємці. Адже, хто як не ми можемо гідно підтримати і прорекламувати свій край.

Автор: Мар'яна Том'як

Мар'яна Том'як
Журналіст

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top