Ви знаходитесь: Головна / Новини / В тролейбус – з карткою

В тролейбус – з карткою

Комунальне підприємство «Тернопільелектротранс» практично готове до введення безконтактної системи оплати за проїзд. Програмне забезпечення вже встановили та закупили частину необхідного обладнання.

ІГОР МЕДИНСЬКИЙ, начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку міськради:

«На сьогоднішній день, по 14 році, для програми АСОПіОП, тобто для цього, як ми називаємо, електронного квитка, використано в межах 250 тисяч гривень. Але є потреба використання значно більша. Тому що в кожному транспортному засобі, поки що це – в тролейбусах потрібно, щоби це обладнання було».

Після введення автоматизованої системи оплати пасажири тролейбусів розплачуватимуться за проїзд картками, подібними до банківських. Гроші з них зніматиме спеціальний пристрій.  Виготовити картки, каже Андрій Мастюх, повинен постачальник обладнання.

АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»:

«Карточки будуть виготовлятися під окремі виділені кошти. Або з соціального забезпечення, або це буде розраховано в те, що в розрахунку проїзду, тобто, картка буде видаватися не менше, як на 10 їздок, а вартість буде входити вже в це. Ми розрахували  для того, щоб це не було накладно для пасажира. Тобто, ви маєте взяти цю картку на 10 їздок, а далі собі поповнюйте, по 1, по 2 їздки».

Знайти таку картку, запевняють в електротрансі, буде нескладно. Самі ж нововведення впроваджуватимуть поступово, відтак, кондуктори без роботи не залишаться.

АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»:

«Прилади самі будуть у кондукторів. Для того, щоб ми навчили населення, що є вже ця система. Щоб ми не проводили скорочення, бо це 120 чоловік, при сьогоднішній ситуації в державі, – на вулицю. Тобто, ми залишаємо і штат працівників, і запроваджуємо систему. А далі вже, після того, на протязі декількох років, люди привикнуть до того, що це є, ми тоді зможемо або перепрофілювати наших працівників, в свій час, або будемо думати, що далі робити».

Автоматизованої системи оплати, переконані в міськраді, допоможе побачити реальний пасажиропотік та дохід, вирахувати об’єктивні тарифи. Та й якість надання послуг, вважають чиновники, покращиться.  Втім, чи не єдине, що поки що не дозволяє запровадити таку систему – це деякі нюанси в українському законодавстві.

ІГОР МЕДИНСЬКИЙ, начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку міськради:

«Діюче законодавство, фактично і практично, не дозволяє використовувати електронний, так званий, квиток. Тому вже декілька разів міська рада зверталася як до міністра профільного, так і до Кабміну, так і в Верховну Раду, для того, щоби внести зміни і доповнення до окремих законів. Для того, щоб  можна було використовувати цей електронний квиток. Потреба в цьому є абсолютна і в цьому електронному квитку, зацікавлений не тільки наш електричний транспорт, але і автотранспорт».

Поки відповідні зміни до законодавства не вступлять в силу, наявне зраз обладнання хочуть протестувати – щоб, коли буде можливість, система працювала без проблем. Вже з нового року мають намір почергово на кожному маршруті, оскільки пристроїв нараз є 5, ознайомлювати з роботою системи пасажирів та кондукторів.

 

Автор: Ірина Худобá

Ірина Худобá
Журналіст

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top