Ви знаходитесь: Головна / Новини / гроші / Тернопільські готельєри не захотіли об’єднатися

Тернопільські готельєри не захотіли об’єднатися

Туристів в Україні стає менше. Швидше за все, причиною цьому є воєнні події в країні. Але туристична діяльність, зокрема в Тернополі, не стоїть на місці. Що робиться в цьому напрямку, почуєте у сюжеті.

В Україні різко зменшився потік туристів.  Закінчення Євро-2012 змінилось воєнними подіями в державі. В результаті, у нашу країну цього року завітало вдвічі менше людей, ніж минулого, розповідає начальник управління стратегічного розвитку Тернополя.

ЮРІЙ ДЕЙНЕКА, начальник управління стратегічного розвитку міста:

«Тернопіль до Євро-2012 майже був непричетним. В 2013 р. на основі якраз вдалого проведення Євро, як запевняють європейські фахівці, потік туристів в Україні пришвидшився і збільшився. Те саме стосувалось і Тернополя».

Попри все, тернопільський туризм не стоїть на місці. Наше місто представляли на форумі у Львові, на виставці в Берліні. На останній, до речі, Тернопіль був одним з восьми презентованих міст. Не вдалося цього року провести в повній мірі хіба фестивалі. Зокрема, замість запланованих трьох «Галицьких дефіляд», в обласному центрі відбулась лише одна. Плюсом є робота тернопільських рестораторів у Гільдії. Таку ж асоціацію запропонували створити керівникам місцевих готелів.

ЮРІЙ ДЕЙНЕКА, начальник управління стратегічного розвитку міста:

«На жаль, ми цього не змогли досягнути. Заразу скажу, що ми це робили двічі, пробували в цьому році, але готельєри не пішли наші на асоціацію. Я наприклад, не розумію, чому їм цього не захотілось, але на жаль, це не відбулось».

Юрій Дейнека розповів, що на виготовлення логотипу міста Тернопіль витратив 15 тис. грн. Ще 15 тис. грн. управління стратегічного розвитку заплатить, якщо ця ж фірма виготовить їм підходящий брендбук.

Автор: Вікторія Кравець

Вікторія Кравець
Журналіст

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top