Ви знаходитесь: Головна / Новини / гроші / У Тернополі клієнти банку не можуть отримати гроші

У Тернополі клієнти банку не можуть отримати гроші

Тернополяни скаржаться, що не можуть забрати свої гроші. Люди, які обслуговуються у «Дельта Банку», розповідають: оббивають пороги відділень, аби повернути депозитні вклади та отримати кошти з поточних рахунків, зокрема, соціальні виплати. До прикладу, у відділенні банку, що на вулиці Грушевського, не проштовхнутися.

РУСЛАНА, клієнтка банку:

«Я, наприклад, сюди ходжу з липня місяця. Керівництво «Дельта Банку» обіцяло, що, перекиньте ще там на місяць, на три. І ця проблема закінчиться. Я лікар-стоматолог. Я збирала 8 років гроші, тому що мені треба було купити якесь обладнання для свого кабінету. Наприклад, мрія моя була мікроскоп. І ця мрія розчинилася зараз в нічому. В дуже великому відчаї. Тому що жити кожен день в банку я не можу, працювати – не можу».

ТАРАС, клієнт банку:

«В мене в «Дельта Банку» є пенсія, я інвалід 2 групи, і на поточному рахунку був депозит, є деякі кошти на поточному рахунку. Ні пенсії, від п’ятниці, ні з поточного рахунку я не можу ніяких коштів зняти. Від п’ятниці я ходжу з гривнею в кишені. Мені треба на лікарства, на звичайні мені потреби. Це мої гроші».  

З банківської картки, розповідають люди, гроші зняти неможливо. Нелегко отримати фінанси і через касу. Людям доводиться стояти годинами, аби взяти пару сотень гривень. Дехто займає чергу одразу в кількох відділеннях.

НАДЯ, клієнтка банку:

«В понеділок вистояла чергу від пів 10 до пів 5, щоб получити свої гроші. Дитина вдома сиділа з бабцею, плакала, голодна – дитині 7 місяців, на грудному годуванні. Там дають вже по 500, один день давали 1000. Але там тоже прийшла, вистояла чергу до 10 години. Там, якщо хтось проплатить, приходять кредити платити, запалатили – і певні суми людей хватає. Потім знов: люди стоять півгодини, годину, знов якась сума надходить, і знов виплачують. Я зараз тут зняла 300 гривень, і йду, в мене мама там від ранку стоїть, в тій черзі».

РУСЛАНА, клієнтка банку:

«Тут кожний день треба відстоювати за своїми грішми, за 300 гривень в день. Наприклад, ось цей тиждень мені приходиться з 10 до 5 проводити в банку. Це ні особистого життя, ні працювати, ні нічого я не встигаю».

Схожу картину наша знімальна група застала і біля відділення на вулиці Шептицького.

Квітослава прийшла сюди разом із дітьми. Запевняє – вже не вперше.

КВІТОСЛАВА, клієнтка банку:

«Вже 5 день ходжу сюди, через касу, тоже не можу взяти. То вирішили, 7 мамочок, прийшли до начальника, і кажемо: або ви нам гроші видаєте, або ми зараз з дітьми вам сюди прийдемо. Або – або. То направив нас на другу касу, то ми, називається, штурмом, бо там захотів дехто без черги влізти, по тисячі вибили. Тільки по тисячі. То добре, як комусь хватає тисячі. А кому не хватає? А решта – списки на понеділок. Ще списки складають, прізвище, сума, телефон – будуть дзвонити, чи є гроші, чи немає грошей».

Як і в попередньому випадку, вхід в середину нашим кореспондентам – заборонений. У людей починають здавати нерви.

«Не пускають журналістів, щоб люди не бачили, що твориться в залі. Там люди падають, мліють, швидку викликають».

Ми намагалися отримати роз’яснення щодо ситуації з виплатою грошей від працівників банку. В одному з відділень нас скерували до прес-служби фінустанови, мовляв, самі коментувати не можуть. Втім, додзвонитися за наданим номером нам не вдалося. Однак телеканал ІНТБ готовий дати можливість представниками банку висловити свою позицію.

 

Автор: Ірина Худобá

Ірина Худобá
Журналіст

1 коментар

  1. Олександр

    Дивно чого мовчать кліенти Імексбанку.де ситуаціі точно така сама як і Дельта-банку.Банк на мою думку свідомо ігноруе законні права своіх кліентів і своі проблеми перекладае на іх плечі.Незрозумілою в даній ситуаціі е і позиція НБУ.Не хочеться вірити що він не знае що коіться в даних банківських структурах.

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top