Ви знаходитесь: Головна / Новини / Тернопільщина отримала новий туристичний логотип

Тернопільщина отримала новий туристичний логотип

В новому логотипі поєднаний весь туристичний потенціал нашої області. Замкові руїни, храми, печери, Дністровський каньйон. Ініціатори створення власного знаку краю кажуть, Тернопільщина має чим пишатися і що демонструвати.

НАЗАР ЯВОРСЬКИЙ, начальник управління розвитку туристичної інфраструктури департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ТОДА:

«Те, на що ми вийшли, власне, що сьогодні презентуємо і затверджуємо. Це, власне, новий логотип, туристичний логотип Тернопільської області. Тернопілля».

Конкурс на розробку оголосили 5 лютого, тривав він упродовж місяця. В результаті отримали 31 ескіз, серед яких обрали три найкращі роботи. До уваги брали і думку людей, завдяки он-лайн опитуванню у соціальній мережі. Спільно визначили переможця, ним став тернополянин Юрій Козоріз.

ЮРІЙ КОЗОРІЗ, автор логотипу:

«Є храми-святині, є печери. Ну, мені більше подобався, якщо це три з половиною варіант, то другий варіант, де була у вигляді зубатого рота печера. Але, так тоже симпатично, загалом, мені було цікаво».

Голова комісії з питань туризму каже, логотип – це ще не все. Необхідна цілісна стратегія, аби туристичний потенціал нашої області приносив прибутки.

СЕРГІЙ ГУНЬКО, голова комісії з питань туризму громадської ради при департаменті розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ТОДА:

«Це така сфера діяльності, де туризм хоче, щоб його, ну, якщо не приманили, то надурили, чесно кажучи. А ми не дуримо, нам немає потреби дурити, бо річ у тому, що ось, ми дійсно маємо. Ми маємо, мале нам це потрібно використати».

Наступним етапом, кажуть представники оргкомітету, буде створення бренд-буку та вибір кращого гасла для логотипу.

НАЗАР ЯВОРСЬКИЙ, начальник управління розвитку туристичної інфраструктури департаменту розвитку інфраструктури, транспорту та туризму ТОДА:

«Ще один напрямок, який я думаю, ми спільно з вами також допрацюємо, це, власне, гасло чи салоган, по-різному називають і я думаю сьогодні, після представлення, ми на своїй офіційній сторінці в мережі Facebook оприлюдним, власне, кінцевий вже варіант логотипу і запропонуємо долучитися всім небайдужим мешканцям своїми ідеями».

Запропонувати новий слоган зможе кожен охочий, завдяки сторінці «Тернопільщина туристична» у соціальній мережі.

Автор: Оксана Максимлюк

Оксана Максимлюк

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top