Ви знаходитесь: Головна / Новини / З 1 липня податкове законодавство зміниться

З 1 липня податкове законодавство зміниться

Із 1 липня пиво стане алкоголем, і, аби продавати напій, потрібна буде ліцензія. За підрахунками Державної фіскальної служби отримати таке право торгівлі на даний момент в нашій області повинні 470 суб’єктів господарювання.

СЕРГІЙ ГОСПОДАРИК, заступник начальника ГУ ДФС у Тернопільській області

«З 1 липня суб’єкти господарювання, які будуть здійснювати реалізацію пива повинні придбати ліцензію на право роздрібної торгівлі алкогольними напоями. Вартість ліцензії для платників, які знаходяться у містах, складає 8 тисяч гривень. Для платників, які знаходяться у селищах, у селах, вартість плати за ліцензію складає 500 гривень».

Серед першолипневих змін й обов’язкове використання касових апаратів. Аби купити та зареєструвати їх, кажуть в обласній Фіскальній службі, у деяких підприємців залишилось не так багато часу. Тому їм радять поквапитись, оскільки недотримання податкового законодавства передбачає штраф.

СЕРГІЙ ГОСПОДАРИК, заступник начальника ГУ ДФС у Тернопільській області

«З 1 липня цього року для платників єдиного податку ІІ і ІІІ групи використання таких касових апаратів передбачаються в обов’язковому порядку. Для платників ІІІ групи – з 1 липня цього року, для платників єдиного податку ІІ групи – з 1 січня 2016 року. Законодавець ставить за мету не збільшення податкового тиску, а виведення бізнесу перш за все з тіні, зменшення контрафактної продукції, а також легалізація доходів».

Не потрібно купувати касові апарати, наголошують податківці, лише тим підприємцям, які свої товари продають на ринках і через засоби пересувної мережі. Усі інші перш ніж використовувати реєстратори мають їх зареєструвати.

СЕРГІЙ ГОСПОДАРИК, заступник начальника ГУ ДФС у Тернопільській області

«Платники податку повинні перш за все подати заяву за формою № 1-РРО. Друге, подати копію документа, яка підтверджує факт купівлі касового апарату або отримання його в безоплатне користування. Наступне, вони повинні подати копію документа на право власності або оренди, що дає право торгувати в такому приміщенні, а також копію договору сервісної організації про обслуговування таких касових апаратів».

Третьою зміною податкового законодавства стане електронне адміністрування ПДВ. Чинності воно набуло ще 1 січня цього року, проте увесь цей час, кажуть у Державній фіскальній службі, система працювала у тестовому режимі. Із 1 липня електронне адміністрування запрацює на постійній основі.

СЕРГІЙ ГОСПОДАРИК, заступник начальника Головного управління ДФС у Тернопільській області

«Вона передбачає відкриття електронних рахунків в органах державного казначейства. Електронне адміністрування податків на додану вартість передбачає надсилання декларацій, розрахунків, а також реєстрацію податкових накладних і розрахунків коригування в електронному вигляді. Тобто фактично з 1 січня вже платники не подають на папері».

В обласній Фіскальній службі кажуть, система електронного адміністрування знизить ризик формування фіктивного кредиту, скоротить обсяг тіньової економіки, сприятиме зменшенню рівня корупції.

Автор: Олена Юрик

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top