Ви знаходитесь: Головна / Новини / ЖКГ / Довгі черги й зайнятий телефон – городяни скаржаться на роботу «Тернопільміськгазу»

Довгі черги й зайнятий телефон – городяни скаржаться на роботу «Тернопільміськгазу»

У приміщенні «Тернопільміськгаз» уже декілька днів людно. Десятки містян юрбляться, аби подати показники лічильників.

п. ОЛЕНА

«Я вже приходжу сюди другий раз. Я 29 лютого прийшла, тут взагалі неможливо зайти було».

Сьогодні, кажуть тернополяни, людей ще небагато. А от декілька днів тому черга розтягнулась аж на вулицю.

п. МАРІЯ

«Ви розумієте, прийшов… не одна людина. В мене чоловік не любить стояти в черзі. Він приходить і дивиться, якщо тут велика черга, він йде оплачувати на пошту. Куди-небудь, куди ближче, аби не тут, бо тут очереді ужасні».

Для того, щоб подати показники, як зауважила пані Марія, не обов’язково приходити у «Тернопільміськгаз» особисто. Можна зробити це поштою, через Інтернет або ж телефоном. От тільки останній, стверджують городяни, постійно зайнятий.

п. ВОЛОДИМИР

«Старався весь час по телефону якось і вирішував то запитання до цього часу. Цього часу, я кажу, позавчора, щоб здати показники лічильника, я дзвонив рівно годину п’ятнадцять хвилин і не зміг так і додзвонитися. Сьогодні зранку те саме. Це жах, що людей отак маринують і тд. І до чого ми йдемо? І куди ми йдемо?».

Та й куди надійніше, кажуть люди, прийти особисто. Хоча б заради того, щоби дізнатись, наскільки цього місяця спорожніє їхній гаманець.

п. ОЛЕНА / п. МАРІЯ

«– Немає чим дихати, немає де сісти, і мусиш сюди ходити. Здоровий-нездоровий, інакшого виходу немає. – А кажуть, що можна в скриньку їм кидати, не пробували? – В скриньку показник кинеш, але ти не знаєш результату ніякого. А стоїш в касу до оператора, він тоді тобі виясняє і каже».

Дати відповіді на питання: чому стільки людей і важко додзвонитись в установу, оператори не змогли. Лише кажуть, у таких умовах непросто працювати і їм також.

«– Завжди такі черги? – Так, завжди. Ви розумієте, я працюю на касі. Я не знаю умов роботи з телефоном. Питайтеся в начальника. Вони в нас тепер постійні. Ну, в період показників то найбільше. Ми самі дуже страждаємо. Ми не маємо чим дихати».

З’ясувати, чому, як стверджують люди, телефон у «Тернопільміськгаз» постійно зайнятий, ми попрямували безпосередньо у контакт-центр. Поки були там, шестеро диспетчерів не переставали приймати дзвінки. А повернувшись на студію, зателефонувати вирішили особисто.

«Вас вітає ДП «Газпостач» ПАТ «Тернопільміськгаз». Ваша розмова буде записана. Залишайтесь, будь ласка, на лінії, вас буде з’єднано з оператором».

У «Тернопільміськгаз» пояснюють, їхні диспетчери одночасно можуть прийняти лише шість дзвінків. Наступних семеро додзвонювачів автоматична система просить залишатись на лінії, як у нашому випадку. А вже усім іншим видає зайнято.

ЛЮДМИЛА ПОЛОТНЯНКО, начальник відділу розрахунків Служби обліку газу

«То залишатися на лінії, поки оператор не підніме трубку і з ними не поспілкується. Є тепер телефон єдиний 51-95-95. Але ті п’ять телефонів, які в нас були, вони так само переключаються на той телефон. Якщо люди його ще не знають, вони можуть так само подзвонити по тих старих телефонах, і їх переключать для того, щоби подати показники лічильника. В нас менше лінії загруженні зранку з 8 години. Бо ми з 8 години до 8 години вечора тепер будемо приймати показники».

Що стосується черг, то цьогоріч, кажуть у «Тернопільміськгаз», вони особливо довгі. А все тому, що з впровадженням субсидій у людей виникає чимало питань.

ЛЮДМИЛА ПОЛОТНЯНКО, начальник відділу розрахунків Служби обліку газу

«Дуже у нас велика кількість людей, які вже мають тепер і субсидії. Вони приходять разом із субсидією. Тому що є люди, які зекономили газ, в них є переплати, вони хочуть дізнатися, які є переплати, і подають разом з тим показником газового лічильника».

В установі надіються, що телефонні диспетчери, приймаючи дзвінки до восьмої години, розвантажать роботу операторів на касах. А як ні, подумають про збільшення кількості працівників.

Автор: Олена Юрик

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top