Ви знаходитесь: Головна / Новини / гроші / Вкладники банку «Хрещатик» вже кілька днів не можуть отримати свої гроші

Вкладники банку «Хрещатик» вже кілька днів не можуть отримати свої гроші

О 10-й ранку відділення банку Хрещатик у Тернополі зачинене. Майже. З людьми спілкуються, проте через ґрати. На стіні повідомлення – сьогодні, 6-го квітня, банк працює без клієнтів. З нами також спілкуватися відмовляються. Вже другий день поспіль. Пояснюють, у керівництва селекторна нарада.

«Вчора також була селекторна нарада. Скажіть, станом на вчора яка ситуація».

Кажуть, телефонувати у приймальню. Ми телефонували. Слухавку за вказаним номером не знімають. Вже кілька днів ПАТ КБ «Хрещатик» знаходиться під контролем тимчасової адміністрації. Банкомати не працюють, отримати гроші в касі також неможливо. На стінах банку ззовні розміщені кілька оголошень, які містять інформацію про те, що «Хрещатик» віднесли до категорії неплатоспроможних. Людей біля фінансової установи небагато, а ті хто є – говорити на камеру відмовляються. Своєю проблемою із нами поділився лише пан Юрій.

ЮРІЙ, клієнт банку:

«-Ви прийшли за виплатою?

-Так.

– А які виплати? Що Ви тут отримували і що Вам пояснюють?

– А я мав 11,5 тисяч вкладені тут. Хтів прийти зняти по поважних причинах і шкода, що так вийшло.

– А що кажуть Вам? Чому не можна зняти гроші?

– Бо рахунок заблокований. Рахунок відкритий тут.

– А от пояснюють, що в «UniCredit Bank» можливо зробити таку операцію. Говорили Вам за це?

–  Так. І Ви зараз будете йти туди?

– Думаю, якщо вийде».

Оскільки адекватної відповіді від працівників чи керівництва відділення «Хрещатику» у Тернополі ми не дочекались, вирішили телефонувати на гарячу лінію.

СЕРГІЙ, оператор гарячої лінії КБ «Хрещатик»:

«З 4-го квітня по 5-те травня введена тимчасова адміністрація Національним Банком України. Це загальнодоступна інформація, її можна в Інтернеті перевірити. На цей період всі рахунки банку були призупинені, заморожені. Тобто клієнти банку зараз кошти, на жаль, не отримують. До 5-го травня. Після цього буде прийнято рішення або під час перебування тимчасової адміністрації буде прийнято рішення щодо подальшої долі банку «Хрещатик». На жаль, додаткової інформації ми не маємо, в принципі».

Ми запитали у кол-оператора і про те, чи дійсно деякі свої виплати клієнти банку можуть отримати в інших установах.

СЕРГІЙ, оператор гарячої лінії КБ «Хрещатик»:

«Жодної інформації щодо виплат з других банків у нас немає.  Така інформація може з’явитись тільки у випадку, коли буде прийнято рішення щодо ліквідації банку «Хрещатик» і буде назначений ліквідатор, буде назначений банк,  який буде виплачувати за рахунок Фонду гарантування вкладів, ось. Тоді ми зможемо надавати інформацію, що такий банк буде виплачувати ваші депозити. Доки немає жодного рішення від НБУ, від тимчасової адміністрації, яка була введена, інформації, в принципі, не маємо. Щодо «UniCredit Bank» – так точно. 

  • Тобто ця інформація в Тернополі не є достовірною, правильно я зрозуміла?
  • Так. Абсолютно вірно. На даний момент жодної інформації з контакт центру щодо виплат з інших банків немає»».

Після такої відповіді ми знову спробували поспілкуватись із представниками банку «Хрещатик» в Тернополі. Спочатку телефоном.

«Я не можу сказати, я не уповноважений сказати. Зараз працюєм, двері відкриті, можете підійти, ми вам розкажем в якому режимі ми сьогодні працюєм. А коментувати чи буде директор чи керівництво – я не можу Вам сказати. 52 05 35 – то номер телефону в приймальну».

За вказаним номером знову гудки. Близько 15-ї години ми вкотре прийшли у банк. Дійсно, відчинено. Проте назвати узгодженою роботу працівників ми не можемо. Спочатку нам сказали за коментарями піднятись на 2-й поверх, а тоді вказали на двері. По телефону, кажуть одне, а на місці неможливо знайти того, хто тут хоч за щось відповідає.

«-Ми домовлялися про коментар.

-З ким домовлялися?

– Я телефонувала, нам сказали, що можна підійти.

– До кого?

– До ваших працівників. Поясніть мені з ким я маю говорити?

– До кого? Ім’я мені, ПІБ.

– Мені не представилися. В приймальній у вас трубки не беруть, а за номером, на який я додзвонилася сказали, що можна підходити.

– Ну то що?Хто вам сказав? ПІБ?

– Мужчина, звідки я знаю? 47 54 44 – номер телефону.

– Я не знаю з ким ви договорювались».

Тим часом люди в банк заходили та виходили. Ганна Володимирівна прийшла дізнатись як їй можна отримати свої кошти.

ГАННА ВОЛОДИМИРІВНА, клієнт банку:

«Проблем немає, тільки треба написати, щоб квітнева пенсія пішла, от в оцей «UniCredit Bank», через дорогу, написати. Ну, то я взяла паспорт і код. А той залишок, який у мене був, в мене небагато – 4000, то на протязі 20-ти днів, мабуть, після свят, після 1-го травня, вони обіцяють виплатити. Ну, це не буде після 1-го травня, будем так говорити, тому що це вихідні. Ну, принаймні, не сказали, що не виплатять».

Чому у тернопільському відділенні банку «Хрещатик» відправляють клієнтів писати заяви у інший банк, якщо у Києві про подібні угоди не знають – ми відповіді наразі не отримали.

Автор: Наталія Єднак

Наталія Єднак

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top