Ви знаходитесь: Головна / Новини / На Тернопільщині розробили першу регіональну Стратегію розвитку малого і середнього підприємництва

На Тернопільщині розробили першу регіональну Стратегію розвитку малого і середнього підприємництва

Тернопільщина тепер має регіональну Стратегію розвитку малого і середнього підприємництва на наступні кілька років. Представили напрацювання на Міжнародному інвестиційному форумі «Тернопільщина Invest – 2016». Це, до слова, перша регіональна стратегія в Україні, яка відповідає принципам Акту з питань малого і середнього бізнесу для Європи.

СТЕПАН БАРНА, голова Тернопільської облдержадміністрації:

«Йдеться про проект USAID «Економічне урядування», що стосується оптимізації і створення умов для реалізації бізнесу в Тернопільській області. Даний проект вже триває на території Тернопільської області майже 4 місяці, за участю фахівців України і американських експертів, які спільно напрацьовували Стратегію розвитку малого і середнього бізнесу в Тернопільській області».  

ВІКТОР ЛЯХ, Президент Міжнародної благодійної організації «Фонд Східна Європа»:

«Спільно з цілою низкою аналітичних центрів ми розробили таку програму для того, щоб, скажемо, визначити, звичайно, спільно зі всіма стейкхолдерами, або залученими, зацікавленими особами, визначити пріоритети для розвитку малого і середнього бізнесу, цілі та завдання, очікувані результати. Ну і, звичайно, визначили ті основні напрямки, які має зробити і бізнес-асоціація, і державні органи влади, для того, щоб покращити, максимально сприяти розвитку малого і середнього бізнесу».   

На черзі – розробка плану впровадження Стратегії. Віктор Лях запевняє: це – дуже важливий документ, який, серед іншого, створює базу для залучення інвестицій, як внутрішніх, так і зовнішніх, в малий та середній бізнес.

ВІКТОР ЛЯХ, Президент Міжнародної благодійної організації «Фонд Східна Європа»:

«Крім того, ми розробили Профіль малого та середнього бізнесу, аналіз всіх, так скажемо, типів малих та середніх підприємств. Такий документ дуже важливий є при розробці довгострокових економічних стратегій. Ну і, власне, ще одна наробка, яку ми активно впроваджуємо, це так званий М-Тест. Це методика оцінки регуляторного впливу на малий та середній бізнес».  

Обстановку в області зі своєї сторони оцінив і бізнес-омбудсмен в Україні Альгірдас ШеметА. З його слів, із 8 сотень скарг від бізнесу, отриманих протягом року, Тернопільщини стосуються 8.

 АЛЬГІРДАС ШЕМЕТА, бізнес-омбудсмен в Україні:

«Они касаются работы Государственной фискальной службы, Государственной исполнительской службы, государственного предприятия. Но нету жалоб ни на местную администрацию, ни на губернатора и его службы. Может быть, это значит, что власть в Тернопольщине действительно открыта к бизнесу и пытается помочь решать их проблемы». 

 

Автор: Ірина Худобá-Луциків

Ірина Худобá-Луциків
Журналіст

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top