Ви знаходитесь: Головна / Новини / Тернопільська реклама може бути без «Росії»

Тернопільська реклама може бути без «Росії»

У Тернополі можуть заборонити публічно використовувати слова «Росія», «Російська Федерація» та усі похідні від них словосполучення. Міський голова  підготував на розгляд депутатів відповідне питання.

СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:

«Ми отримали звернення від ряду громадських організацій, патріотичних організацій міста Тернополя, які враховуючи ситуацію, яка склалась з російською агресією, враховуючи рішення попередні, які ми там приймали, стосовно шансону і інших речей, які популяризують Росію. Ними було запропоновано прийняти рішення сесії міської ради заборонити рекламу, рекламні вивіски і всього, що зв’язане зі словом «Росія».

Ми запитали у тернополян, як вони ставляться до цього та чи підтримують таке нововведення.

АРТУР:

«Треба проводити певні міри, для викорінення такої проблеми, яка в нас існує, але на стільки радикально, щоб це випалювати. Не вся Росія така погана, як здається , тому для того потрібно більш раціональніше підійти і впорядкованіше».

КАТЕРИНА:

«А як можна заборонити слово? Ну всі можна, а «Росія» не можна, наприклад в мене є родичі в Росії, я з ними спілкуюсь і все нормально. Я думаю, що це не правильно».

ВІРА:

«Ну мені здається, що це абсурд, тому що як можна заборонити небо, як можна заборонити? Це країна, яка має свої традиції, яка має дуже багато культурних людей, які люблять нас, поважають, ми пов’язані, як би там ми не хотіли і через одну людину ми не можемо, це буде йому навіть краще від того, що ми таке зробимо».

ІГОР:

 «Нє, я думаю, що ці слова мають бути присутні, щоб люди орієнтувалися що і як, тобто я не в пропаганду Росії, що це добре, а навпаки, щоб люди розуміли що, звідки, якого походження. Взагалі, треба заборонити просто сюди це все ввозити і тоді якщо взагалі не буде ніякого російського товару, тоді можна і не писати, що це «Росія», всі будуть знати москалів нема, ну москальського товару немає».

СВІТЛАНА:

 «Нам все одно. – Чому? –Ну а так».

 Чи приймуть депутати відповідне рішення стане відомо 16 червня. В разі його затвердження керівники організацій та усі приватні структури будуть зобов’язані усунути або замінити на рекламних площинах  заборонені слова і словосполучення.

 

Автор: Тетяна Созанська

Тетяна Созанська

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top