Ви знаходитесь: Головна / Новини / Керівники комунальних служб Тернополя таки відчули наслідки негоди

Керівники комунальних служб Тернополя таки відчули наслідки негоди

На оперативній нараді під керівництвом міського голови керівники управлінь та обслуговуючих підприємств доповіли про свою роботу 13-14 листопада. Угоду про співпрацю з підприємством «Теркомуналсервіс», яке не впоралося зі своїми обов’язками, розірвали і саме воно понесе матеріальну відповідальність за завдані місту збитки під час негоди.

ОЛЕГ ВІТИК, начальник відділу технагляду міськради:

 «Виставлено претензії підрядній організації за рахунок недоданих агрегатів, які декларували в технічному завданні – 450 тисяч і оця вся сума, яка на суму мільйон 590 – це також не надані послуги, які за них виконали виконали підрядні організації».

На випадок повторення подібних погодних умов вже є підрядні організації, які готові повністю забезпечити прибирання міста, запевнив начальник відділу технагляду. Олег Вітик каже, передбачити те, що попередня підрядна організація із своїми обов’язками не впорається – не могли.

ОЛЕГ ВІТИК, начальник відділу технагляду міськради:

«Превірка проводилася спільно технаглядом і представниками управління, техніка була вся виставлена, вона була підфарбована, підремонтована і єдина, напевно, наша помилка, але, в принципі, яка помилка – вона завелася, вся працювала, гідравліка працювала. Ну, а то, що вона виїхала і через 2 години поламалася, ну, я не знаю, ми не механіки».

Представники всіх служб, які були присутні на оперативній нараді, згідні були в одному – такої кількості снігу не чекав ніхто. Хоча, всі, як один запевняють – як могли – так працювали. До прикладу, сміття вивезли, як тільки з’явилась можливість, переконує Олег Соколовський.

ОЛЕГ СОКОЛОВСЬКИЙ, заст. начальника міського управління ЖКГ:

«Ми півтора дня пробивали дорогу, насипало дуже багато, бо там прогон, дуже велика кількість снігу. Бульдозер не справився в перший день, справився тільки на другий день – відразу почали техніка їхати, но проблема була вже не в Малашівцях, а в заїздах до контейнерів і майданчиків. Вами дано було доручення негайно очистити, тому всі жеки вже взялися від тих проїздів до майданчиків і ми буквально за півдня це закрили. Ну, але так – був зрив по цьому питанню».

Про свою діяльність у снігові дні розповів також і начальник управління транспорту.

ІГОР МЕДИНСЬКИЙ, начальник міського управління транспорту комунікацій та зв’язку:

«Всі виїжджали рівномірно: як тролейбусники, так автобусники. Всі виїжджали рівномірно.

-Тролейбуси були всі на мережі з самого ранку. Автобусів не було. До обіда. З обіда з’явилась половина. І весь Тернопіль йшов на роботу пішки.

-Робили все, що могли».

Відповідальність за те, що обслуговуючі підприємства із своєю роботою не впорались взяв на себе керівник міського управління ЖКГ.

МИКОЛА ЛЕСІВ, начальник міського управління ЖКГ:

«За ці два дні, не знімаючи з себе вини ні краплі, я прошу Вас, шановний пане голово, прийняти мою відставку. Так, як я вважаю, що в тому я, як начальник управління, винен. Користуючись випадком, я хочу просити в Вас пробачення, просити пробачення в тернополян, і подякувати вам, шановні, колеги за плідну співпрацю».

Наразі міський голова зобов’язав скласти повний реєстр спеціальної техніки, яка є в місті.

СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:

«Протягом тижня часу підготувати регламент, алгоритм дій всіх служб – починаючи від комунальних служб, завершуючи тим, що мають робити мешканці, включаючи всі комунальні служби, погодити з усіма і запустити в роботу через ЗМІ. Стосовно кадрових питань – протягом сьогодні-завтра буде прийнято рішення».

Автор: Наталія Єднак

Наталія Єднак

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top