Ви знаходитесь: Головна / Новини / На Тернопільщині працюють над створенням бренду області

На Тернопільщині працюють над створенням бренду області

Дискусійну панель на тему брендінгу Тернопільщини організували в рамках національної програми «Бізнес. Місто. Бренд». Зустріч представників влади, підприємців, громадських діячів та представників інших галузей, в такому форматі вже проводили і в інших містах України.

ТЕТЯНА ЛЮЛЬКА, модератор дискусійної панелі,  шеф-редактор міжнародного журналу:

«В Україні існує дуже таке, скажімо, неправильне розуміння слова «брендінг».  Коли мери міст, ну, і взагалі, очільники міст, областей, починають керувати – вони вважають, що брендінг, це треба логотип зробити, гімн розробити і там, забрендувати папочки, і т.д.».

Тетяна Люлька запевняє, бренд може бути набагато ширшим та необов’язково звичним. Таку думку поділяють і працівники Тернопільської облдержадміністрації.

ЮРІЙ ЮРИК, заступник голови Тернопільської ОДА:

«Дуже важливо, що сьогодні якраз  експерти звернули увагу, в першу чергу, не на логотип, а на те, що ми повинні шукати внутрішній зміст або відновлювати його, ті емоційні моменти, які людям нагадують про Тернопіль, вони, напевно, мають ввійти в сам бренд нашої області. В нас є дуже багато різноманітних напрямків від туристичних, культурно-мистецьких до історичних, які можуть лягти в основу цього бренду».

ГАЛИНА ВОЛЯНИК, директор департаменту економічного розвитку і торгівлі ТОДА:

«Дуже актуальна тема для Тернопільщини. Оскільки конкуренція регіонів зростає, брендування області є дуже необхідним і зможе нам допомогти. Залучити і додаткові кошти інвесторів, додатковий бізнес в область і інтерес до області оживити. Але це не основне. Основне – ідея, оце брендування області, це є філософія розвитку Тернопільщини, якої в нас немає на часі, наразі ми будемо радо приймати участь в цьому проекті».

Така дискусійна панель є, свого роду, підготовкою людей до того, що будь-які їхні ідеї можуть бути цікавими та потрібними. І навіть найамбітніші плани можна здійснити.

ТЕТЯНА ЛЮЛЬКА, модератор дискусійної панелі,  шеф-редактор міжнародного журналу:

«Як приклад, я приводила, що в одному з міст, мер міста запропонував, це було в азіатській країні, що ми хочемо, давайте створимо найбільшу будівлю в світі. На той момент в них не було ні спеціалістів, ні заводів, які б виробляли необхідні матеріали. Через 15 років вони побудували найбільшу будівлю в світі, і як результат, на сьогоднішній день, ця країна має найпотужніший ресурс у вигляді архітекторів, підприємств і всього, що потрібно і у них консультуються всі країни світу».

Ще один захід під назвою «Бізнес. Місто. Бренд» у Тернополі планують на квітень. Саме тоді і мають визначитись із стратегією роботи у цьому напрямку.

Автор: Наталія Єднак

Наталія Єднак

Залишити коментар

Ваша електронну адресу не буде опубліковано. Обов’язкові для заповнення поля позначені *

*

Scroll To Top