Чергове провалля поблизу двоаркового залізничного мосту утворилося у Тернополі. Бруківка у цьому місці зникає під землею вже не вперше. Чому це відбувається дізналася наша знімальна група. Яма поблизу двоаркового мосту утворювалась неодноразово. Труднощі з дорожнім покриттям на цьому місці виникають систематично, кажуть у відділі технагляду міськради.
ЯРОСЛАВ КОПЧА, головний інженер відділу технагляду Тернопільської міськради:
«Це не перший раз на тому місці. Там, практично, весь час вона утворюється. Але, я думаю, що дані недоліки будуть усунуті при виконанні робіт з реконструкції транспортної розв’язки всієї. Так званого «шостого магазину» – Бродівська, Збаразька, Дивізія Галичина і Галицька».
Наразі документи на реконструкцію цього об’єкту розробляються. Коли розпочнуть роботи і скільки на це потрібно коштів не відомо. Зрозуміла наразі тільки причина утворення ям на дорозі.
ЯРОСЛАВ КОПЧА, головний інженер відділу технагляду Тернопільської міськради:
«На таких дорогах, де комбіноване покриття це не дивина. Це можна спостерігати на будь-якій вулиці. Наприклад на зупинках громадського транспорту, де зупинки закладені бруківкою і примикає до асфальту. Так само і вулиця Збаразька, де бруківка примикає до асфальтобетону».
Залатати провалля можна лише, якщо температура буде стабільною і не опускатиметься нижче 8 градусів тепла, каже Ярослав Копча. Тому ліквідовувати його розпочнуть не раніше настання весни.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.