Відтепер тернополяни окремо платитимуть водоканалу за аварійне та абонентське обслуговування. Раніше, розповідають у комунальному підприємстві, це входило в основний тариф. Однак Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері комунальних послуг, вирішила: в тарифи не повинні включатися витрати, які несуть водоканали у зв’язку з проведенням певної роботи всередині будинків. Адже це не входить до ліцензованої діяльності таких підприємств.
ВОЛОДИМИР КУЗЬМА, директор КП «Тернопільводоканал»:
«Ми включали в розрахунки ці витрати. Відповідно, споживачі не бачили цих витрат. Вони в нас були включені в загальну послугу, і, в принципі, логіка десь говорить про те, що там би вони і мали бути. На жаль, позиція з часом і законодавства, і Нацкомісії змінилася. Був перший варіант, щоб просто не займатися, оскільки вони не компенсовуються, і відповідно, передати ці повноваження комусь іншому. Або, другий варіант, займатися, але тоді визначити шлях відшкодування цих витрат».
Витрати на абонентське та аварійне обслуговування (вночі, у вихідні та святкові дні), запевняє Володимир Кузьма, чималі. Місто компенсувати ці кошти можливості не має. Усі абоненти, кажуть у водоканалі, платитимуть однаково –3 гривні 43 копійки з квартири на місяць за обидві послуги.
До слова, оскільки це обслуговування – додаткове, балансоутримувач чи об’єднання співвласників будинку вправі відмовитися від обох чи однієї з них.
ВОЛОДИМИР КУЗЬМА, директор КП «Тернопільводоканал»:
«Наразі орган місцевого самоврядування визначив, що за загальним правом ми надаєм ці послуги. Але ми роз’ясняємо власникам, що вони вправі відмовитися. Для цього вони повинні звернутися в водоканал і ми повинні узгодити, яким чином будуть надаватися там послуги. Бо такого, що взагалі ніхто не буде надавати, не може бути».
Натомість, основний тариф для населення залишиться незмінним.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.