Новенькі автобуси презентували у Тернополі місцевим перевізниками. Привезли таких два, українського виробництва. До наступного тендеру, який очікують в 2016 році, оновити громадський транспорт в нашому місті мають намір хоча б наполовину.
ІГОР МЕДИНСЬКИЙ, начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку міськради:
«Ми сьогодні всі умови створюєм перевізнику, щоб він оцінив ситуацію, щоб він побачив, які є ці автобуси. Однозначно, щоб він поспілкувався з кредиторами, які відсотки, на скільки років, які перші внески і так дальше. Тобто, сукупність цих питань, які пов’язані з придбанням і, відповідно, з участю в конкурсі, щоб перевізник абсолютно, за два роки наперед, був зорієнтований у всьому».
Один із привезених автобусів – такого ж класу, який зараз використовують на маршрутах місцеві перевізники. Однак на дорогах міста у мерії бачать такі, як другий: низькопідлогові, класу Євро-3. Запевняють: вони більш місткі, а також – якісніші, комфортніші, обладнані пандусами для візків.
ІГОР МЕДИНСЬКИЙ, начальник управління транспорту, комунікацій та зв’язку міськради:
«Скажу відверто, на ці, які в нас сьогодні їздять по місту Тернополю, ми навіть не зорієнтовуєм перевізників, тому що нас такі і нашого пасажира не цікавлять».
А от в перевізників від побаченого враження двоякі. Визнають – хоч такий транспорт має чимало плюсів, є і недоліки.
ІГОР АДАМОВИЧ, головний інженер одного з товариств-перевізників:
«Що я можу сказати? Автобуси гарні, красиві. Тому що вони нові. А нова продукція завжди красива. Для того, щоб продавати в нас ті автобуси, щоб наші люди їздили, треба мати серйозну станцію технічного обслуговування. Вони сучасні, з двигуном вже четвертого покоління. Своїми силами ми відремонтувати, як щось поламається, ми не зможемо».
МИРОСЛАВ СНОВИДА, директор КП «Міськавтотранс»:
«Недоліки – що електропроводка йде низом. Виникнуть певні проблеми в зимовий період, коли буде налипання снігу. Вона, відповідно, обривається. При спілкуванні з конструктором, якщо такі недоліки будуть усунені, а ми такі автобуси плануєм закупляти на наступний тендер, то можливий варіант, що будем закупляти».
Ціна, кажуть перевізники, теж трохи кусається. Вартість автобуса класу Євро-3 – майже 800 тисяч гривень. Інший оцінюють приблизно в 400. За словами Ігоря Мединського, перевізників також ознайомлять з пропозиціями інших вітчизняних виробників. Додамо, наразі маршрутну мережу міста обслуговують більше 220 автобусів.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.