Дві групи експертів та істориків доповнять шкільні підручники подіями Майдану. Розроблять матеріали у двох форматах: методично-науковий матеріал для вчителів та додаток, у вигляді окремого параграфу до підручників з історії України, для випускних класів.
ЛЮБОМИР КРУПА, директор департаменту освіти і науки Тернопільської облдержадміністрації:
«Саме якраз на часі говорити про те, що Україна є в стані війни, що ми маємо своїх героїв, і що нам не треба тільки дивитися на героїв Другої світової війни, які вмирали за Радянський Союз. Тобто ми маємо говорити те, що Україна, свобода, незалежність здобута саме якраз великою ціною, ціною людських життів».
Іншої думки про нововведення директор однієї з тернопільських шкіл. За словами Олександра Остапчука це рішення є передчасним. Адже в школах події пов’язані із Революцією та війною висвітлюються систематично. А почуття патріотизму має ґрунтуватися не так на ненависті до ворогів, як на гордості за країну.
ОЛЕКСАНДР ОСТАПЧУК, директор школи-ліцею №6 ім. Н. Яремчука:
«Звичайно, що ми прихильники є Євромайдану, ми прихильники того, що народ не спить, що народ висловлює свою думку. Але потрібно все-таки глибоко проаналізувати ті події. Як би там не було, історія завжди, історія нашої країни завжди має певні позитивні, позитивних героїв і негативних героїв. Необхідно все-таки ще дослідити наших героїв, мається на увазі особливо негативних. Дати їм оцінку, в чому полягала їхня місія, що країна дійшла до такого стану. І героїв яких ми дійсно вважаємо героями, які зробили крок на зустріч смерті».
Крім окремого параграфу, завдання про Революцію Гідності та події на Сході планують включити до програми ЗНО з історії України.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.