Питання підняття тарифів у Тернополі постає періодично. Подорожчання долара та зростання цін змусили перевізників нагадати міській владі про себе знову. Причому, якщо раніше просили три, то сьогодні оптимальним називають тариф уже в чотири гривні.
ОЛЕГ ГОРОШОК, перевізник:
«Нормальний маршрут – це мінімум 4 грн., мінімум. Я в то не вірю, щоб три грн. спасло ситуацію. Тому що запчастина, якщо коштує…мінімальна ціна одного колеса – 3200 грн.».
В багатьох містах України трьома гривнями за проїзд у маршрутному таксі вже нікого не здивуєш. Львів, Чернівці, Ужгород, Хмельницький, Вінниця пережили здорожчання минулого року. А Рівне та Київ з новими тарифами розпочали знайомитися у 2015-му.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«В Тернополі ми вже рік часу стримуємо тарифи на тому рівні, що є. Скільки нам вдасться ще їх тримати важко говорити. Тернополяни вже відчувають проблеми, коли ввечері не можуть доїхати, бо перевізники знімають маршрути, тому що вони не рентабельні. І у вихідні є проблеми. Тому наразі ми працюємо над тим, як цю проблему вирішити оптимально і для перевезень тернополян і для тарифу».
Перевізники кажуть, ситуація плачевна, бо запчастини купують в доларах. Та й за рік пальне подорожчало удвічі. Тому грошей часто бракує навіть на те, щоб заправити автобус.
ОЛЕГ ГОРОШОК, перевізник:
«На протязі вже трьох-чотирьох днів машини вже недозаправляються по 5-15 літрів в бак. Тобто при тій ситуації, яка на сьогоднішній день склалася ще два-три дні і машини будуть з пустими баками. Проблеми виникають з заробітною платнею водіїв, обслуговуючого персоналу, бухгалтерів…доїздилися до крайньої межі».
Тернополян перспектива дорожчого проїзду не приваблює. Однак люди кажуть, ціни зросли практично на все, тому й не дивно, що перевізники просять переглянути тарифи.
Тернополяни:
«Я рідко користуюся транспортом, але звичайно, що водіїв треба зрозуміти. Зросли паливо-мастильні матеріали. Вони ж мусять теж виживати».
«Коли що-небудь дорожчає – це все негативно, але я думаю, що в них просто немає виходу, тому що паливо-мастильні матеріали дорожчають і взагалі відповідно…Ну я думаю, в цьому немає нічого дивного».
Страйкувати чи зупиняти транспорт тернопільські перевізники не будуть. Однак, кажуть, коли автобуси перестануть їздити самі, вони вдіяти уже нічого не зможуть.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.