«Особливу» нараду з працівниками управління ЖКГ провів міський голова. За словами Сергія Надала, є декілька майданчиків, де тернополяни можуть залишити скаргу чи звернення: це і платформа «Відкрите місто», і гаряча лінія міськради 15 80. Також, каже мер, дає комунальникам і певні доручення за наслідком звернень під час ефірів на радіо та телебаченні. Втім, не завжди скаргам тернополян приділяють належну увагу.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«Я постійно контролюю виконання цих доручень. На превеликий жаль, видно, що навіть там, де звітують про виконання, ці доручення, фактично, не виконуються. Є доручення, про які завжди забули виконати. Було дуже жорстко наголошено всьому керівництву управління житлово-комунального господарства, всім працівникам про необхідність виконання своїх обов’язків. Дано кінцевий термін до 10 квітня виправити ті недоліки, які були недопрацьовані, попереджено кожного суворо про його персональну відповідальність. І після 10 квітня будуть прийняті відповідні висновки».
Тернополян же міський голова закликає бути активнішими та не соромитись повідомляти про недоліки в комунальній сфері.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«Саме завдяки зверненням тернополян нам вдається кожного року зробити якомога більшу кількість ремонтів, якомога більшу кількість об’єктів. Я прошу тернополян бути активнішими, тому що саме завдяки вам ми маємо можливість зробити наше місто кращим».
Дуже багато міждворової території просто не прибирається.Мається на увазі частку спірної землі,яку керівники ЖЕКів тупо ігнорують.попіаряться,а потім не належним чином прибирають,тай двірники лінтяї.(приклад тернопільського алямалашівського господарювання_УСББ на Будного=близькодворова тер.ок,а 20,та 20а дім,від підпірної стінки і до стіни гаражного кооперативу просто жахіття.зарослі хащів,викид сміттяі т.д.просимо наведіть лад,та й місячник благоустрою об”явили.Та контролюйте парки,береги Серету любіть Тернопіль.