Зміни і в пасажирських перевезеннях. Кабінет міністрів України скасував державне і муніципальне регулювання тарифів на пасажирські перевезення, за винятком залізничних.
В місцевому управлінні транспорту, комунікацій та зв’язку кажуть зміни до Постанови, затверджені Кабміном 25-го березня цього року, зовсім не означають, що перевізники самостійно можуть визначати тарифи на проїзд у громадському транспорті. Виконавчий комітет, як замовник послуг, таки буде контролювати цю сферу.
ІГОР МЕДИНСЬКИЙ, начальник міського управління транспорту, комунікацій та зв’язку:
«Вся процедура, яка до цього часу існувала, що стосується зміни тарифів в більшу-меншу сторону, вона збереглася. Тариф, в звичайному режимі руху, він дуже впливав на розмір компенсації по втратах за пільгові перевезення. Постановою було передбачено, що погоджувати тарифи в звичайному режимі руху, тобто ці, що ми називаємо «соціалки», з державними установами. Тобто в нас це обласною адміністрацією – відділом цін».
Оскільки Верховна Рада, каже Ігор Мединський, прийняла зміни і доповнення до окремих законів, що зменшать кількість пільговиків, потреби у державному регулюванні немає. З 1-го червня право на безоплатний проїзд матимуть не всі соціальні категорії, які користувалися такою перевагою раніше. Наприклад, пенсіонери за віком до цього списку не входять.
ІГОР МЕДИНСЬКИЙ, начальник міського управління транспорту, комунікацій та зв’язку:
«З першого червня мають право на пільги тільки вісім пільгових категорій. Це інваліди І-ї групи, інваліди ІІ-ї групи, це діти-сироти, це діти, які є на державному утриманні, це діти-інваліди. Це також учасники бойових дій, а також особи, які супроводжують інвалідів І-ї групи. А також діти з малозабезпечених сімей».
В міському управлінні транспорту кажуть: намагатимуться зберегти безкоштовний проїзд всім категоріям, які раніше були пільговими. Однак зізнаються – це буде нелегко.
ІГОР МЕДИНСЬКИЙ, начальник міського управління транспорту, комунікацій та зв’язку:
«Якщо взяти сьогодні, що держава виділяла майже 23 мільйони в рік на компенсацію по втратах на пільгове перевезення перевізникам, то зрозуміло, що сьогодні десь винайти такі кошти чи в перевізника, чи в місцевому бюджеті для того, щоби забезпечити подальше перевезення стільки пільговиків є непростим. Якщо взяти по кількості пільговиків міста Тернополя, офіційно це є в межах 57-ми тисяч пільговиків. Як бачте, цифра немаленька».
В управлінні транспорту кажуть, розуміють, що така постанова є болючим питанням для пільговиків. Проте вона є обов’язковою до виконання на місцях.
ІГОР МЕДИНСЬКИЙ, начальник міського управління транспорту, комунікацій та зв’язку:
«Зрозуміло для чого це держава робить. Для того щоби поступлення перевізникам збільшити, витрати державного бюджету зменшити, і відповідно щоби цей транспорт чи електро-, чи авто-, розвивався».
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.