У Тернополі на майже 2 кілометра тролейбусних ліній стало більше. Маршрут «рогатого» під номером 5 пролягатиме через вулиці Протасевича – Довженка – Лесі Українки. Далі тролейбус курсуватиме звично: до ринку, на «Дружбу» і через залізничний вокзал знову повертатиметься на масиви «Сонячний» та «Східний». Таким чином новий тролейбусний маршрут сполучить три густонаселені райони Тернополя.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«До листопада ми просто відтестуємо, чи немає слабких місць на лінії, де треба допрацювати зупинки, де треба допрацювати повороти чи інші проблемні моменти. З листопада запустимо вже тролейбус по п’ятому маршруту. Він працюватиме деякий час. Якщо буде достатній пасажиропотік, якщо будуть задоволені мешканці, такий маршрут і залишиться. Якщо будуть якісь скарги або пропозиції, як можна змінити, ми зможемо оперативно внести зміни».
Наразі в Тернополі по 5-му маршруті курсує 6 одиниць електротехніки. Згодом їх кількість планують збільшити до 8-ми. Це скоротить час їх очікування, додає Андрій Мастюх.
АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»:
«Це перший етап лінії ми здаємо. Буде поставлене нове освітлення по цих вулицях, де йде лінія. Це буде другий етап будівництва. І підсилюючий кабель, який буде кинутий повністю новий на освітлення і на лінію. Це буде третій етап».
Також у міській раді зазначають, ймовірно, ще протягом 2015-го року в тернопільських тролейбусах запрацює система електророзрахунку за проїзд. Уже готове все необхідне обладнання. Кондуктор пані Ольга вже випробувала нововведення. Вважає, на початках у пасажирів можуть виникнути труднощі.
ОЛЬГА ЛИП’ЯНЧИК, кондуктор:
«Тому що наш пасажир трошки із запізненням себе готує оплатити за проїзд. А з карточкою будуть трошки проблеми. Ну я думаю, що з часом звикнуть і пасажири, і кондуктора. Може, воно й буде непогано. Ну сьогодні ну так, працювала непогано».
Окрім того, в міській раді вже сьогодні вивчають можливості, як забезпечити тролейбусами інші вулиці Тернополя. Зокрема, Бродівську.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«Зараз з’являється така новинка як тролейбус, який може їхати певний час без електроструму, тому ми зробимо економічний розрахунок і те, що буде економічно вигідніше – те й використаємо. Або збудуємо нову лінію, або, можливо, придбаємо декілька тролейбусів, які можуть певний час їхати без електрики. Скажімо, до 6-го магазину він зможе доїжджати, як звичайний тролейбус, а після 6-го магазину рухатись без подачі електрики до Бродівської і повертатися назад».
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.