Приводити Тернопіль до ладу, після зимового періоду, починають із першого дня весни. Двомісячник благоустрою для нашого міста вже став традиційним.
ОЛЕГ СОКОЛОВСЬКИЙ, начальник відділу благоустрою та екології міського управління ЖКГ
«Двомісячник благоустрою охоплює дуже великий комплекс робіт: це очищення підвалів, це очищення горищ, це побілка, помалювання фасадів, знищення графіті, встановлення урн додаткових, якщо їх немає. Тобто це весь комплекс благоустрою, який повинен забезпечити нормальне проживання тернополян».
На вулицях міста та у парках наразі снігу немає, і все, що він приховував добре видно, розповідають у ЖКГ. Сміття, яке назбиралося протягом зими комунальники між собою називають «підсніжниками».
ОЛЕГ СОКОЛОВСЬКИЙ, начальник відділу благоустрою та екології міського управління ЖКГ
«Болота, паперу, пляшки – їх треба збирати. Ясно, що там важко зайти і зараз, наприклад, толоку дуже важко зробити. До речі, в цьому двомісячнику не вказано, коли саме буде толока, а сказано: згідно, розпорядження міського голови».
Щоб місто було чистим – прибирати потрібно постійно, наголошують в управлінні ЖКГ. Просять тернополян не лінуватися і долучатися до спільного прибирання.
ОЛЕГ СОКОЛОВСЬКИЙ, начальник відділу благоустрою та екології міського управління ЖКГ
«Двомісячник більше для наших суб’єктів господарювання, для мешканців, для людей, які вважають, що вони дійсно люблять своє місто, тому це розраховано на загал нашого міста. Хочу окремо звернутися до суб’єктів господарювання: не треба відтягувати часу, бо там кажуть «о, двомісячник, я ще встигну поприбирати», треба прибирати вже».
Окрім того, Олег Соколовський нагадує, кожен тернополянин може звернутися в управління ЖКГ із своїми скаргами, пропозиціями чи проханнями.
ОЛЕГ СОКОЛОВСЬКИЙ, начальник відділу благоустрою та екології міського управління ЖКГ
«Кожна скарга допомагає нам краще розуміти благоустрій нашого міста. Бачите, що хтось вивіз болото, бачите, що хтось незаконно зрізав дерево – дзвоніть 15-80, дзвоніть на управління ЖКГ 52- 58-48».
До речі, порівняно із минулим роком кількість таких звернень зменшилася на 30 %.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.