Збільшення та розширення тролейбусної мерЕжі запланували у Тернополі на цей рік. Адже саме такий вид громадського транспорту є найбільш екологічним. Також з’явиться нова тролейбусна лінія, каже міський голова.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«Крім того, збільшиться кількість тролейбусів, які вийдуть на лінію, оскільки це є найбільш дешевий і найбільш улюблений, оскільки цей транспорт перевозить всіх пільговиків. Тернополянам дуже полюбилися великі тролейбуси, так звані, гармошки, тому в цьому році ми відмовимося від придбання маленьких тролейбусів, буде надана перевага великим, так званим, гармошкам. Заплановано придбати їх 10 штук, тобто 10 нових тролейбусів з Чехії приїдуть до Тернополя, вийдуть на лінію вже в цьому році».
АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»:
«Експлуатація тролейбусів – вона не є дуже дешевшою від експлуатації автобуса. Просто ми маємо на сьогоднішній день побудовану інфраструктуру, яку розширяємо і стараємся захопити нові мікрорайони і нові напрямки. Але вот за рахунок якраз великогабаритної техніки, де ми можем перевезти більшу кількість, то собівартість самого перевезення – вона падає. Якщо є велика кількість пасажирів. Через те ми, в відповідності до Закону про міський електричний транспорт рухаємся в густозаселені райони міста, шукаємо короткі шляхи між сполученням».
Наразі у Тернополі є 22 тролейбуси-гармошки. Також в «Тернопільелектротрансі» відтепер розпочали ще й ремонтувати тролейбуси. Цього року запланували відновити 5 «рогатих».
АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»:
«Найлегше – це порізати, списати тролейбус, прийти до міського голови і просити дайте гроші на придбання. Поставили собі ціль таку, що ми маємо не нищити одиниці, а по максимальній можливості відновлювати. Я думаю, що воно себе оправдовує при сьогоднішніх цінах, тому що ремонт одного кузова – це є в межах 200-220 тисяч. Люди вже будуть сідати в повністю, капітально відремонтовані вагони».
Андрій Мастюх запевняє, стан електротранспорту покращуватимуть, щоб виправдати довіру пасажирів.
АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»:
«Ми пішли вже по технології, як наші колеги з Чехії ідуть. Повністю відкидаєм резину. Підлога в нас клеяна і така, яка є антиковзаюча, така, що люди не мають можливості при русі впасти, пошкодити себе. Стараємся десь так зробити, щоб трошки ближче до людей. Раз ми побачили, що пасажир почав довіряти нашому тролейбусу, відповідно, має бути зворотна реакція. Перше – ми повинні цю довіру виправдати, а друге – ми повинні дати щось нове, щоб завоювати нові ринки».
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.