Тернопільські діти із соціально незахищених сімей одержали подарунки до нового навчального року. В пакетах – канцелярія, яка пригодиться дітям у навчанні. Орієнтована акція, до слова, на молодших школярів.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«Така акція вже є традиційною. Щороку, перед навчальним роком, ми намагаємося допомогти дітям з найменш соціально захищених категорій тернопільських сімей. Цього року кількість учасників була збільшена. Якщо минулого року це було 50, то в цьому році міською радою було виділено більше коштів. Ми закупили 200 таких комплектів з розрахунку, в середньому, 100 гривень на один комплект».
ТЕТЯНА ГОРБОНІС, директор Тернопільського міського центру соціальних служб для сім’ї, дітей та молоді:
«200 дітей. 100 з них – це є діти сімей учасників АТО, 18 дітей – вимушено переміщених осіб, 25 дітей – з числа дітей-сиріт і позбавлених батьківського піклування, 25 дітей – з багатодітних родин міста Тернополя, які входять в спілку «Велика родина».
Третьокласниці Ліза та Оленка вже визначилися, що із вмісту пакетів їм подобається найбільше.
ЛІЗА та ОЛЕНКА:
«- Зошити.
– А чому зошити сподобалися? Вони якісь особливі?
– Там гарні малюнки з тваринами.
– А тобі що найбільше сподобалося?
– Альбом. З гарним малюнком.
– Любиш малювати?
– (киває)».
А сестрички Маша та Настя розглядають подарунки під прицілом камери.
НАСТЯ:
«- Подивимося, що там є.
– Альбом для малювання, зошити. І олівці».
ЛЮДМИЛА ГУСАК, бабуся дівчаток:
«Якщо має можливість міська влада, ну чо би ні? Так як всякі є діти. Ну, мої діти, рахую, що вони досить забезпечені. А є ж такі, що зовсім не забезпечені. Так що, я думаю, що це дуже потрібно. Я, чесно кажучи, не купляю. То мама з татом купляють. Але я так думаю, на сьогоднішні ціни, а ще зошити такі… гарні, так, може і під 100 гривень, я так думаю».
Далеко не усім легко попрощатися з літом і повернутися за парти. А от міський голова запевняє – до школи повертався…
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«…З задоволенням. Кожного року ішов з задоволенням, як не дивно, дуже любив вчитися. Вчився, напевно, так само, як всі діти в школі. В хлопців стандартно була проблема з поведінкою. Такі самі були проблеми з поведінкою і в мене. Звичайно, були предмети, які улюблені, а були такі, скажімо, біологія – це не був улюблений предмет. Фізику я, можливо, любив, але в зв’язку з тим, що були специфічні стосунки з вчителем фізики, то постійно були якісь такі непорозуміння. Так само, як у всіх дітей.
– А найулюбленіший тоді?
–Математика, географія, історія».
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.