Недавно зроблену тролейбусну лінію відкрили у Тернополі. Нова гілка пролягла від вулиці Морозенка, попри торговельно-розважальний центр, та вулицею Текстильною.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«Загальна протяжність – 5 кілометрів. Разом з тролейбусною лінією створено нове освітлення вуличне, зроблено три нових зупинки громадського транспорту. Сподіваємося, що лінія себе виправдає».
Курсуватиме по лінії тролейбус номер 3. Новий маршрут з’єднає «Аляску» та «Дружбу». До слова, вдень, з 10-ї до 16-ї, тролейбуси проїжджатимуть через ринок.
АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»:
«Щоб ми могли і студента забрати, щоб він не катався великими кругами. Ну і, безпосередньо, ми розуміємо, що в нас є велика категорія людей, тих самих пільговиків, які залежать від центрального ринку. Ми мусимо їх також вивозити, бо ми є соціальним транспортом».
МИХАЙЛО ІБРАГІМОВ, депутат міськради, голова профільної комісії:
«Потрібний ще і в зворотному напрямку тролейбусний маршрут, який би давав змогу людям, які працюють на вулиці Текстильній, доїхати оперативно до роботи. Однозначно, переваги цього транспорту всім очевидні, оскільки він відносно і дешевий, і екологічно чистий. Взагалі, на цьому мікрорайоні проживає в районі вулиць Морозенка, Курбаса, Володимира Великого біля 30 тисяч тернополян. Тому, це дуже важливий крок і дуже добра справа для міста».
Тролейбуси за новим маршрутом почнуть курсувати вже з першого вересня.
АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»:
«Буде ходити на цьому маршруті 6 одиниць. Для початку ми зараз пустимо 4, подивимося навантаження. Ще 2 додамо десь в середині вересня».
Зі слів міського голови Сергія Надала, загальна вартість робіт – в межах 8-ми мільйонів гривень . У планах – і надалі розвивати електротранспорт у Тернополі, адже з деякими частинами міста тролейбусного сполучення все ще немає.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«Тільки питання в тому, що зараз буде вигідніше: чи будувати тролейбусну лінію, чи придбати тролейбуси, які можуть їхати певний час без електроенергії. Тому що ціна приблизно співставна, а, все ж таки, тролейбус без електрики – це є нові технології, це те, за чим майбутнє. Тому, можливо, ми будемо, все ж таки, намагатися придбати тролейбуси, які підуть без електроенергії. Пріоритетно, щоб наступний напрямок, який був перекритий тролейбусним рухом, це в напрямку села Біла, вулиця Бродівська, де дуже велика кількість мешканців живе. Я думаю, що наступного року туди тролейбус піде. Питання тільки в тому, чи він піде по електричній мережі, чи поїде без електрики».
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.