Представники об’єднань співвласників багатоквартирних будинків зустрілись з міським головою та профільними спеціалістами управління ЖКГ для обговорення актуальних для ОСББ питань. Зокрема, підготовки до осінньо-зимового періоду.
СЕРГІЙ ЛУПАК, керівник громадської спілки «Рада ОСББ»:
«Також про повернення коштів невикористаних, які приватні підприємства, тобто надають послуги, але неякісно надають. Або є в них залишок коштів. Вони ці кошти повинні повернути на рахунок ОСББ. В Законі про ОСББ ця норма є прописана. Просто деякі приватні підприємства не дотримуються цієї норми. Також обговорювали питання про сміття. Адже ви бачте, яка ситуація, але це не тільки по Тернополі, а й по всій Україні, я думаю. Щодо запаху з контейнерів, щодо рідини, яка відбивається».
Щодо опалювального періоду, то тут також не все так просто. Оскільки багато ОСББ в Тернополі створені цього року, то не всі їхні представники знають до чого потрібно бути готовими.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«Це стосується підготовки до опалювального сезону, а саме заповненості мереж теплопостачання. Це стосується того чи готові ті самі дахи і підвали. Чи є необхідна техніка, яка може прибирати коло будинку під час зими. Тому що досить часто створюється об’єднання співвласників, немає необхідної техніки для прибирання, мешканці звертаються до міського голови з скаргами на погану роботу комунальних служб чи ЖКГ, а насправді цей будинок вже давно належить об’єднанню співвласників – воно мало забезпечити прибирання або найняти якусь підрядну організацію».
Представники ОСББ кажуть, завдяки цим зустрічам частину проблемних питань почали вирішувати.
ОЛЕСЯ ЧВАНКІНА, голова правління ОСББ, Довженка 6а:
«Сьогодні найактуальніша інформація, суто для мене – це була інформація по видачі довідок. Тому що, дійсно, ми стикнулися з проблемою, коли немає доступу до єдиної бази з пропискою-випискою людей, оскільки голова ОСББ повинен видати довідку форми №3, то, бувають ситуації, коли дорослі прописані – це можна перевірити по наявності паспорта, штампу в паспорті, а діти в нас, получається, в висячому положенні. І, наскільки я зрозуміла, ця проблема буде вирішена 1-го жовтня, буде створена єдина база даних, і кожен голова ОСБББ, який буде мати в цьому необхідність – буде мати до неї доступ».
СЕРГІЙ ЛУПАК, керівник громадської спілки «Рада ОСББ»:
«Держгірпромнагляд» заставляє ОСББ, а також керівників ЖКГ призначити відповідальну особу за технічний стан ліфта. Як ми, представники ОСББ, можем відповідати за той ліфт, в якому він стані, наприклад. Я не маю доступу до шлейфів чи до тросиків тих самих. Ми оплачуємо за технічне обслуговування, значить, та організація має повністю відповідати за цей ліфт. А це виходить, що ми їм оплачуємо кошти, з ліфтом щось станеться – ми відповідаємо. Значить, дано доручення представникам структурних органів, щоб розробити цю процедуру і щоб повністю відповідала за ліфтове господарство та організація, яка бере кошти за ліфтове обслуговування».
Наразі в Тернополі є більше 420-ти ОСББ.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.