Опалювальний сезон у Тернополі цьогоріч почали 10-го жовтня. В управлінні житлово-комунального господарства кажуть, суттєвих проблем не було.
В’ЯЧЕСЛАВ МОКЛЯК, заст. начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду:
«Були незначні аварійні ситуації, які мали місце, і, буквально, 10-го,11-го числа були ліквідовані. Це було пошкодження на теплотрасі в Кутківцях зупинялася котельня і в районі комбайнового заводу був виток на той мікрорайон Бродівська-Лук’яновича. Також зупинялась на кілька годин котельня».
У всі шкільні і дошкільні та лікувальні заклади подали тепло протягом доби. А от у деяких житлових будинках опалення підключали кілька днів – до 12-го жовтня.
В’ЯЧЕСЛАВ МОКЛЯК, заст. начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду:
«Протягом цього тижня завершуємо роботу по балансуванню системи. Десь є звернення по заповітрені приладів опалення по квартирах, по стояках. Тобто, все житло на сьогоднішній день з теплом. Є окремі випадки, так, їх достатня кількість. На сьогоднішній день ми фіксуєм в межах 150-200 дзвінків за добу, де є необхідність втручання фахівців для балансування системи чи розповітрення чи ліквідації якихось незначних пошкоджень на внутрібудинкових мережах».
Також тепер ліквідуванням господарських проблем в житлових будинках займаються нещодавно створені аварійно-диспетчерські служби.
В’ЯЧЕСЛАВ МОКЛЯК, заст. начальника відділу з експлуатації та ремонту житлового фонду:
«В порівнянні з минулим сезоном я думаю, що є позитивна тенденція. Ну, але в цілому десь рівна ситуація. Тобто, позитивна тенденція є, покращення, але я би не міг сказати, що кардинально змінило систему обслуговування. Її, безумовно, треба удосконалювати і більше реагувати і на аварійні ситуації і на саму якість обслуговування».
Наразі, запевняє В’ячеслав Мокляк, котельні працюють з врахуванням температурного режиму, який передбачений нормами. 18 градусів для житлових помешкань і 21 – для кутових кімнат. Якщо у вашому помешканні показники від цих норм нижчі, то звертайтесь у ваше обслуговуюче підприємство. У випадку, якщо там проблему не вдасться вирішити, то телефонуйте в управління житлово-комунального господарства або на гарячу лінію міської ради.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.