Центр надання адміністративних послуг у Тернополі діє вже понад 3 роки. Щодня тут обслуговують, в середньому, від 100 до 250 людей. Надають, розповідає начальник Центру, близько 130 видів послуг.
ЛЕСЯ БОБРІВЕЦЬ, начальник Центру надання адміністративних послуг у м. Тернопіль:
«Це послуги з земельних питань, з питань будівництва, житлово-комунального господарства, санітарної служби, екології і багато-багато інших. Тут також надаються послуги Тернопільської міської ради. В цьому році можна отримати послуги державної реєстрації нерухомості. Тут працюють державні реєстратори управління, які також приймають громадян у приміщенні ЦНАПу».
Оскільки тернополяни активно користуються Інтернетом, розповідає Леся Бобрівець, для їхньої зручності створили і сайт. Там мешканці міста зможуть знайти потрібну інформацію: починаючи від адреси ЦНАПу, найближчих зупинок громадського транспорту до схеми розташування залів та переліку послуг. Заодно можна і записатися на прийом, обравши потрібну.
ОЛЬГА ДУДЧЕНКО, завідувач сектору надання неадміністративних послуг:
«На сторінці самої послуги є уся інформація, яка необхідна для надання цієї послуги. І вже знаходячись на цій сторінці, можна записатись на прийом, знаходячись вдома, тобто, онлайн. Вибирається вільна дата, вільна годинка, і замовник, ввівши своє прізвище, ім’я, номер телефону, може записатись до нас на прийом. Прийшовши сюди, його, звісно, без черги обслуговують в тій годині, на котру він записався».
У «кабінеті користувача», продовжує Ольга Дудченко, замовник послуги, ввівши свій номер телефону і номер реєстраційної справи з опису документів може подивитися, на якому етапі знаходиться розгляд, а ще – залишити відгук, позитивний або негативний, про рівень обслуговування та про якість надання послуги.
ОЛЬГА ДУДЧЕНКО, завідувач сектору надання неадміністративних послуг:
«Є в нас послуги, які надають органи виконавчої влади. Наприклад, повідомлення про початок будівельних робіт. Цю послугу можна також замовити електронно, перейшовши на сайт державної архітектурно-будівельної інспекції і замовивши те, що людині потрібно. Результат вона потім отримує в нашому центрі. Тобто, також кількість відвідувань нашого центру зменшується».
Вже невдовзі на сайті тернополяни зможуть отримати і електронне консультування. Нова функція вступить в дію, попередньо, вже з 1 грудня.
ОЛЬГА ДУДЧЕНКО, завідувач сектору надання неадміністративних послуг:
«Зайшовши в кабінет користувача, на будь-яку послугу замовник може відсканувати перелік документів, ми його переглядаємо в онлайн-режимі і даємо йому відповідь: готовий вже пакет документів до здачі, чи не готовий. Таким чином ми будемо зменшувати кількість відвідувань нашого ЦНАПу».
Нагадаємо, Центр надання адміністративних послуг знаходиться на вулиці Князя Острозького, 6 та працює кожного дня, крім неділі.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.