Продуктовий ажіотаж або ж фейкові заголовки жовтої преси. У мережі Інтернет шириться новина про те, що українці масово скуповують продукти першої необхідності через можливе вторгнення російських військ. Макарони, гречка, цукор та туалетний папір у прямому значені зникають з полиць супермаркетів та ринків.
Схожі новини – нині не рідкість. Внаслідок цього у людей виникає “поведінка натовпу”. Зокрема, і бажання запасатись усім необхідним. Психологиня Наталя Гаєвська пояснює, що ланцюгова реакція — це доволі поширене явище, особливо в нестабільній обстановці. У людей немає можливості адаптуватися, обрати певну лінію поведінки, тому в них включається цей стадний інстинкт.
Та чи почав діяти цей стадний інстинкт у Тернополі? Біля декількох прилавків з крупами на тернопільському центральному ринку – аншлаг. Та продавці заспокоюють. Подробиці — у сюжеті.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.