Усі дороги, а вірніше, дзвінки ведуть до реєстратури амбулаторії. Але тепер це хочуть змінити. Замість них довідкову інформацію телефоном будуть надавати оператори кол-центру. Він запрацював у Центрі первинної медико-санітарної допомоги Тернополя.
“Наш кол-центр, який ми готували близько пів року запрацював у тестовому режимі. Новостворена структура з новоствореними лініями сконцентрувала працівників в одному місці. Одночасно старі телефонні лінії в реєстратурі ще працюють. До них можна також додзвонитися і отримати аналогічну інформацію, яку надають тут”, — відзначив директор центру Микола Медвідь.
Сьогодні лише другий день роботи кол- центру. Попри це, кажуть оператори, містяни активно телефонують.
Телефонувати до операторів кол-центру можна за номерами – (067) 444-86-88 та (0352) 51-98-08. На час воєнного стану вони працюватимуть з 8 до 17 години – у будні та з 09:00 до 12:00 години – у суботу.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.