Наша освіта — це наше майбутнє. У Тернополі відбувся Всеукраїнський форум. Педагоги обговорили виклики сьогодення, та пропонували рішення, аби навчатись було легше. Окреме питання — психологічна безпека дітей і підлітків в часі війни. Зараз кожен педагог дбає про те, щоб умови роботи шкіл та університетів були безпечними, а дистанційне навчання не забирало можливості соціалізуватись та якісно засвоїти матеріал.
Вже понад три роки українські заклади освіти звикають до постійних змін, тому на форумі представники департаментів освіти багатьох регіонів України, ректори університетів та директори шкіл поділились власним досвідом роботи.
“Майбутнє наших дітей, в наших руках. Тому що 93% загалом по області в усіх закладів має на сьогоднішній день укриття. Ми можемо проводити навчання в офлайні”, — відзначив начальник Тернопільської ОВА Володимир Труш.
Безпечне освітнє середовище — зараз це головне завдання, яке Міносвіти поставило перед всіма регіонами. Йдеться не лише про укриття, а й залучення усіх можливих технічних засобів, щоб війна не вплинула на рівень знань учнів. Міністр додав, що попереду ще одне завдання — відбудовувати не лише стіни зруйнованих шкіл, а саме середовище, яке розвиває дитину.
“Надзвичайно актуально і важливо сьогодні поділитись тими навичками, тими специфічними інструментами, тими ознаками формування безпечного освітнього середовища. Разом із головами військових адміністрацій ми поставили собі завдання ще в червні місяці школа або заклади освіти є територією безпеки. І саме в цьому контексті ми крокуємо”, — заявив міністр освіти і науки України Сергій Шкарлет.
Україна, попри те, що змушена захищатись від ворогів, ще й думає про знання дітей, адже вони її майбутнє. За 9 місяців війни звикли до укриттів, до роботи офлайн, є школи і виші, які переїхали у безпечніші регіони — і все заради того, щоб зберегти рівень надання освіти. А також навчанням відволікти від сумної реальності — війни.
“На Миколаївщині з перших же днів було організовано навчальний процес. Здебільшого це був звичайно дистанційний прцес. І наразі лише 9 шкіл у нас працює очно, 43 — в змішаному режим. Інші школи у нас працюють дистанційно”, — розповіла директорка департаменту освіти і науки Миколаївської ОВА Алла Веліховська.
“70% юних одеситів за рішенням їхніх батьків також навчаються дистанційно. Всі ті, хто мають бажання та можливість, можуть долучитися до очної школи. Вони приходять до тих закладів освіти, в яких є укриття, а це приблизно половина наших шкіл і садочків міста Одеси”, — сказала директорка департаменту освіти і науки Одеської ОВА Олена Буйневич.
Такі освітянські форуми проводять задля покращення навчального процесу. Обмін досвідом допомагає знайти рішення освітніх проблем, а також разом вирішити як виховувати дітей, яким доводиться жити в час війни. Оскільки учні змінилися, то й освіта вже ніколи не буде такою, як до…
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.