Школярі, які задля власної безпеки зараз перебувають за кордоном, паралельно продовжують навчання і в місцевих школах. Для таких учнів навчальні заклади пропонують різні форми навчання. Тож як вони організовують свій освітній процес, далі.
Отже з початком війни майже 10% тернопільських учнів обрали для себе індивідуальну форму навчання. Вона може бути сімейна, дистанційна та екстернатна.
Можливість навчатись, поєднуючи різні форми, у школярів була і в попередні роки, однак тоді кількість учнів була значно меншою.
“З початком війни значна частина дітей перебувала за кодоном. Це близько 20-24%. Ця цифра протягом другого семестру попереднього навчального року коливалась. У цьому навчальному році також є дітки, які здобувають освіту за кордоном і цей відсоток становить десь близько 9% дітей”, — відзначила начальниця відділу дошкільної, середньої та позашкільної освіти управління освіти і науки Тернопільської міської ради Ірина Сум.
Школярі можуть обрати екстернатну, сімейну чи дистанційну форму. Для цього перед початком навчального року батьки повинні детально ознайомитись із правилами кожної з них. Написати заяву директорові та погодити програму із вчителями.
За словами Ірини Сум, на екстернатній формі навчаються близько 4%, а на сімейній домашній — 3.5% дітей.
Оля Гондз — учениця 11 ліцейно-історичного класу тернопільської школи №6. Зараз вона живе в Австрії. Виїхала за кордон ще в березні минулого року. Розповідає, хотіла навчатись у віденській школи, але не було місця. Тому довелось йти на навчальні курси.
Спочатку дівчина здобувала освіту в тернопільській школі на дистанційній формі навчання, втім зізнається поєднувати з закордонним життям було важко. Тому на наступний навчальний рік вирішила перейти на сімейну форму. Подробиці — у сюжеті.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.