Чи побільшало “зайців”? Вже тиждень на деяких тролейбусних маршрутах Тернополя діють зміни. В транспорті запровадили безкондукторну систему оплати за проїзд. Наші журналісти вирішили дізнатися, чи не легковажать пасажири через це із купівлею квитка. Поцікавилися і тим, яку роботу натомість запропонували кондукторам. Тож наскільки ефективні нововведення — дізнавайтеся.
Отже, у Тернополі вже тиждень тролейбусні маршрути №1,3 та 10 курсують без кондукторів. Оплачують за проїзд пасажири самостійно, за допомогою валідаторів. У “Тернопільелектротранс” кажуть, врахували усі непередбачувані обставини.
За словами начальниці відділу інформаційно-комунікаційних технологій КП “Тернопільелектротранс” Тетяни Фурман, у водіїв є ручні валідатори, а в салонах тролейбусів — стаціонарні. Ручні валідатори працюють в офлайн-режимі, тому кермувальники зможуть обілечувати пасажирів, якщо після збою в системі стаціонарні прилади перестануть працювати.
Тетяна Фурман запевняє, кондуктори без роботи також не залишаться. У них є можливість перейти на посаду – контролера або прибиральника транспортних засобів.
Наталія Перепічко працює кондуктором вже 3 роки. Жінка каже, зараз важко спрогнозувати чи через побільшає так званих “зайців”, які не оплачуватимуть за проїзд. Контролерам важко буде встигнути перевірити всіх пасажирів. До слова, контроль посилили на маршрутах, де кондукторів немає. Там тепер вдвічі більше контролерів.
Наші журналісти вирішили провести власний міні рейд у тролейбусах. Поїхали на маршрутах, де немає кондукторів, щоб переконатися, чи оплачують люди за проїзд самостійно, і чи є контролери. Деталі — дивіться.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.