У “Київстарі” оприлюднили інформацію щодо компенсації для клієнтів після хакерської атаки. Компанія скасовує наступну планову плату за тариф для своїх користувачів.
Зокрема планова тарифна плата не буде стягуватись у:
- абонентів передплати, контракту та контрактних абонентів з послугою «Домашній Інтернет» із 22.12 по 21.01;
- бізнес-клієнтів на послуги мобільного та фіксованого зв’язку з 1.01 по 31.01;
- користувачів «Домашнього Інтернету» та «ВСЕ РАЗОМ» з 1.01 по 31.01.
Окрім цього, “Київстар” перерахує на потреби ЗСУ 100 млн грн.
У компанії зазначили, що користувачам вже доступні всі послуги, які були заблоковані внаслідок хакерської атаки.
“Нарешті можемо повідомити, що повністю відновили усі сервіси, які постраждали через хакерську атаку. Знаємо, як важливо зателефонувати рідним на свята. Тому наші фахівці працювали 24/7, щоб якнайшвидше все полагодити”,— йдеться у повідомленні.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.