У Тернополі перевізників закликали до відповідальності. Аби попередити можливі ДТП з їх участю, представники транспортних підприємств, облдержадміністрації та правоохоронці зібралися на своєрідний «круглий стіл». В ДАІ кажуть: за минулий рік в області зареєстрували більше 2 тисяч порушень Правил дорожнього руху, що допустили саме водії автобусів. 7 з них – це факти кермування в нетверезому стані. Не найкраща картина спостерігається і за 2 місяці 2015-го.
ЛЕОНІД БИЦЮРА, заступник голови Тернопільської ОДА:
«Уряд, нова влада, десь все роблять для того, щоб зменшити адміністративний тиск, щоб більше сприяти бізнесу, в тому числі, бізнесу, який пов’язаний з транспортною галуззю. Але, на жаль, от такі є випадки. Є в нас проблема ліцензійного транспорту. В нас є інша проблема, яка менше стосується вас, більше стосується вантажних перевезень – це дотримання вагових та габаритних обмежень. Але, знову ж таки, це проблема, яка виливається нам в руйнування нашої дорожньої мережі».
ІГОР ТАБАКА, начальник управління Укртрансінспекції в Тернопільській області:
« Зміст відміни перевірок зводився до того, що буде посилений самоконтроль з боку власників транспортних засобів. Сталося все навпаки. Якщо брати Тернопільську область, то кількість ДТП з вини ліцензованого транспорту збільшилася в 3 з половиною рази. Самий найбільший приріст ДТП дали таксисти. Колись наша область була зразкова, входила в число трьох областей, де було найбільше легальних перевізників-таксистів. А зараз, на жаль, ми вирівнялися з усіма другими областями».
Заодно перевізників попередили про відповідальність за порушення.
ОЛЕГ ТУРЛАЙ, т. в. о. начальника УДАІ УМВС України в області:
«Адміністративна відповідальність, передбачена статтею 121: якщо водій керує транспортним засобом без проходження технічного контролю, перший раз накладається адміністративний штраф в сумі від 340 до 425 гривень на водія. Якщо це буде повторно на протязі року, може накладатися і арешт від 5 до 15 діб на водія. Також може проводитись позбавлення права керування на півроку. Не залежно від строку експлуатації, 2 рази на рік така процедура має бути».
ІГОР ТАБАКА, начальник управління Укртрансінспекції в Тернопільській області:
«В нас дуже лояльне законодавство. Я вам наведу такий приклад. У нас за порушення режиму роботи і відпочинку водія, який є дуже важливим фактором, тому що від кондиції, в якій водій виїжджає, від його фізичного стану, залежить його реакція, адекватність на роботі, у нас штраф – 340 гривень, по нашій лінії. В Польщі такий штраф складає від 1000 до 1600 євро».
До слова, вже невдовзі перевізників чекають профілактичні перевірки. Увагу звертатимуть на технічний стан транспорту, фізичний стан водіїв, тощо. Разом з тим, правоохоронці розраховують і на сумлінність самих підприємців, які займаються перевезеннями. Сподіваються, що ті відповідальніше ставитимуться до роботи своїх працівників, більше уваги приділятимуть стану транспортних засобів і не забуватимуть, що несуть відповідальність за безпеку пасажирів.
ОЛЕКСАНДР БОГОМОЛ, начальник УМВСУ в Тернопільській області:
«Я думаю, що ми прислухаємося одне до одного. Всі державні органи відкриті. Намагаємося працювати у відкритому режимі, для того, щоби разом допомогти одне одному і навести порядок на території нашої області. Попросив би перевізників прислухатися до нас. Ми будемо працювати разом, для того, щоб зменшити аварійність, для того, щоб зберегти життя наших людей».
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.