«Особливу» нараду з працівниками управління ЖКГ провів міський голова. За словами Сергія Надала, є декілька майданчиків, де тернополяни можуть залишити скаргу чи звернення: це і платформа «Відкрите місто», і гаряча лінія міськради 15 80. Також, каже мер, дає комунальникам і певні доручення за наслідком звернень під час ефірів на радіо та телебаченні. Втім, не завжди скаргам тернополян приділяють належну увагу.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«Я постійно контролюю виконання цих доручень. На превеликий жаль, видно, що навіть там, де звітують про виконання, ці доручення, фактично, не виконуються. Є доручення, про які завжди забули виконати. Було дуже жорстко наголошено всьому керівництву управління житлово-комунального господарства, всім працівникам про необхідність виконання своїх обов’язків. Дано кінцевий термін до 10 квітня виправити ті недоліки, які були недопрацьовані, попереджено кожного суворо про його персональну відповідальність. І після 10 квітня будуть прийняті відповідні висновки».
Тернополян же міський голова закликає бути активнішими та не соромитись повідомляти про недоліки в комунальній сфері.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«Саме завдяки зверненням тернополян нам вдається кожного року зробити якомога більшу кількість ремонтів, якомога більшу кількість об’єктів. Я прошу тернополян бути активнішими, тому що саме завдяки вам ми маємо можливість зробити наше місто кращим».
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.