На оперативній нараді під керівництвом міського голови керівники управлінь та обслуговуючих підприємств доповіли про свою роботу 13-14 листопада. Угоду про співпрацю з підприємством «Теркомуналсервіс», яке не впоралося зі своїми обов’язками, розірвали і саме воно понесе матеріальну відповідальність за завдані місту збитки під час негоди.
ОЛЕГ ВІТИК, начальник відділу технагляду міськради:
«Виставлено претензії підрядній організації за рахунок недоданих агрегатів, які декларували в технічному завданні – 450 тисяч і оця вся сума, яка на суму мільйон 590 – це також не надані послуги, які за них виконали виконали підрядні організації».
На випадок повторення подібних погодних умов вже є підрядні організації, які готові повністю забезпечити прибирання міста, запевнив начальник відділу технагляду. Олег Вітик каже, передбачити те, що попередня підрядна організація із своїми обов’язками не впорається – не могли.
ОЛЕГ ВІТИК, начальник відділу технагляду міськради:
«Превірка проводилася спільно технаглядом і представниками управління, техніка була вся виставлена, вона була підфарбована, підремонтована і єдина, напевно, наша помилка, але, в принципі, яка помилка – вона завелася, вся працювала, гідравліка працювала. Ну, а то, що вона виїхала і через 2 години поламалася, ну, я не знаю, ми не механіки».
Представники всіх служб, які були присутні на оперативній нараді, згідні були в одному – такої кількості снігу не чекав ніхто. Хоча, всі, як один запевняють – як могли – так працювали. До прикладу, сміття вивезли, як тільки з’явилась можливість, переконує Олег Соколовський.
ОЛЕГ СОКОЛОВСЬКИЙ, заст. начальника міського управління ЖКГ:
«Ми півтора дня пробивали дорогу, насипало дуже багато, бо там прогон, дуже велика кількість снігу. Бульдозер не справився в перший день, справився тільки на другий день – відразу почали техніка їхати, но проблема була вже не в Малашівцях, а в заїздах до контейнерів і майданчиків. Вами дано було доручення негайно очистити, тому всі жеки вже взялися від тих проїздів до майданчиків і ми буквально за півдня це закрили. Ну, але так – був зрив по цьому питанню».
Про свою діяльність у снігові дні розповів також і начальник управління транспорту.
ІГОР МЕДИНСЬКИЙ, начальник міського управління транспорту комунікацій та зв’язку:
«Всі виїжджали рівномірно: як тролейбусники, так автобусники. Всі виїжджали рівномірно.
-Тролейбуси були всі на мережі з самого ранку. Автобусів не було. До обіда. З обіда з’явилась половина. І весь Тернопіль йшов на роботу пішки.
-Робили все, що могли».
Відповідальність за те, що обслуговуючі підприємства із своєю роботою не впорались взяв на себе керівник міського управління ЖКГ.
МИКОЛА ЛЕСІВ, начальник міського управління ЖКГ:
«За ці два дні, не знімаючи з себе вини ні краплі, я прошу Вас, шановний пане голово, прийняти мою відставку. Так, як я вважаю, що в тому я, як начальник управління, винен. Користуючись випадком, я хочу просити в Вас пробачення, просити пробачення в тернополян, і подякувати вам, шановні, колеги за плідну співпрацю».
Наразі міський голова зобов’язав скласти повний реєстр спеціальної техніки, яка є в місті.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«Протягом тижня часу підготувати регламент, алгоритм дій всіх служб – починаючи від комунальних служб, завершуючи тим, що мають робити мешканці, включаючи всі комунальні служби, погодити з усіма і запустити в роботу через ЗМІ. Стосовно кадрових питань – протягом сьогодні-завтра буде прийнято рішення».
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.