За три роки в Тернополі придбали 23 тролейбуси. Останній із них привезли в обласний центр із чеського міста Брно зовсім нещодавно.
СЕРГІЙ НАДАЛ, міський голова Тернополя:
«Нагадаю, що цьогоріч ми вже збудували і відкрили дві тролейбусні лінії. Хочемо охопити тролейбусними лініями практично все місто там, де це можливо зробити. Тому ще одна тролейбусна лінія з’явиться цього року на «Східному» масиві, яка охопить Протасевича, вулицю Довженка і вулицю Лесі Українки. І, власне, ці тролейбуси, які прибувають, будуть іти на нові тролейбусні лінії і також збільшувати кількість одиниць тролейбусів на тих лініях, де є найбільше звернень від мешканців, де є найбільша потреба».
За цей час у Тернополі вдалося збільшити кількість електротранспорту більш ніж на 30%. А можливий пасажиропотік – майже вдвічі, адже закупляли переважно тролейбуси-«гармошки», які вмістиміші. Škoda 14Tr, який приїхав нещодавно, планують запустити на лінію у 20-х числах вересня. А ще три таких же рогатих привезуть у місто до кінця жовтня.
МАР’ЯНА КОЛОМІЄЦЬ, кореспондент ІНТБ:
«Тролейбус – не новий, зазначають у міській раді. Адже підрахували, купувати чеський електротранспорт, який уже був у користуванні, сьогодні більш вигідно».
ІГОР МЕДИНСЬКИЙ, начальник міського управління транспорту, комунікацій та зв’язку:
«Якщо сьогодні новий тролейбус вітчизняного виробництва коштує в межах… більше 3 мільйонів, то такий тролейбус коштує в межах (з розмитненням, з доставкою, з поставкою повністю на маршрутну мережу) 450, до 500 тисяч».
Тобто за один новий тролейбус українського виробництва можна придбати шість нічим не гірших із Чехії, які раніше були в користуванні.
АНДРІЙ МАСТЮХ, директор КП «Тернопільелектротранс»:
«Якщо порівняти з новим. От наприклад у 2008 році тролейбуси нашого українського виробництва, ми вже проводили в нього капітальний ремонт кузова. Він зігнив. А ці тролейбуси на сьогоднішній день працюють. Коли 5-7 років ми б сюди прийшли, то в мене тут стояла така черга-черга здоровенна з поломаних машин на ремонт. На сьогоднішній день ми бачимо, що техніка ломиться, але не так інтенсивно, як колись».
У міській раді переконують, роблять усе, щоб тернополяни та гості міста мали можливість пересуватися в екологічно-чистому, зручному та дешевому електротранспорті.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.