IT-технології у медицині. Мова йде про автоматизовані системи оцінки якості обслуговування у лікарнях. Перший крок до впровадження таких новацій у тернопільській медицині вже зробили.
Аби покращити якість надання медичних послуг, спершу потрібно їх оцінити. Як зробити це добре і швидко фахівці думали майже рік. Зупинилися на впровадженні у лікарнях автоматизованої системи оцінки якості обслуговування. Відповідний меморандум днями підписали начальник міського відділу охорони здоров’я і розробники такої системи. Це працюватиме наступним чином. На дверях закладу, кабінету, відділу, розміщуватимуть табличку із запитанням до відвідувачів: чи є проблеми в обслуговуванні? Аби відповісти, людина може скористатися QR-кодом або надіслати SMS за вказаним номером.
ОЛЕГ ЧЕРЕВАТИЙ, співзасновник і виконавчий директор компанії «Yaware»
«Дуже просто дістати мобільний телефон і відправити код на короткий номер, якщо це коштує 30 чи 50 копійок. За умови, що я би хотів оцінити і як позитивно, так і негативно, якість наданої мені послуги».
Дані повідомлення: дата, час, місце, яке оцінюють та номер, з якого надіслали, отримуватиме керівництво установи. Ініціатори переконують, це спосіб почути проблеми пацієнтів і дізнатися про роботу персоналу.
РУСЛАН САВЧИШИН, засновник і директор компанії «MagneticOne»
«Вам, як керівнику, важливо побачити це по лікарю, по відділенню, по підрозділу, по якомусь департаменту, якщо є таке поняття. Ну, люба форма структури і в цілому по лікарні. Тепер, вашому керівнику дозволить це побачити в цілому по вашій лікарні і по іншій лікарні, чи по п’яти лікарнях, чи по десяти, чи по ста, чи по тисячі. І, важливий момент, увагу звертають тільки на найпроблемніші десять відсотків всіх».
Зосереджуватимуть увагу на місцях, де спостерігають найбільшу динамку змін. Адже, пояснює Руслан Савчишин, питання не в абсолютній кількості звернень.
РУСЛАН САВЧИШИН, засновник і директор компанії «MagneticOne»
«Бо в певних, я переконаний, лікарів є тих звернень сотні, бо просто проблемні там, алертні, пацієнти. А в певних місцях їх є дуже мало. І питання, ще раз, не кількості абсолютної, питання динаміки – швидкості зміни».
РОСТИСЛАВ ЛЕВЧУК, начальник міського відділу охорони здоров’я та медичного забезпечення
«Інструмент для керівника. Спочатку взнати початковий рівень і дивитися динаміку змін. І, відповідно, оперативно реагувати на будь-які виклики, які можуть бути. В процесі роботи будуть негативи, які будуть корегуватися розробником і буде вдосконалюватися система. Але, це глобальна система, до якої можна долучити все те, що сьогодні існує в світі».
Таблички для медичних закладів матимуть спеціальний дизайн, розповідають розробники. На них вказуватимуть: питання, QR-код, номеру телефону, номер точки оцінювання і також інструкцію.
ОЛЕГ ЧЕРЕВАТИЙ, співзасновник і виконавчий директор компанії «Yaware»
«Впровадження системи полягає, чи займає час, лише на друк наклейок та розклейку їх в місцях, де потрібно робити оцінки».
РУСЛАН САВЧИШИН, засновник і директор компанії «MagneticOne»
«Це перше впровадження масове, масштабне, буде цієї системи. Відповідно, ми зі свого боку, зробимо все, щоб вона якнайкраще впровадилася і не тільки впровадилася, щоб розвивалася – там є дуже багато можливостей для розвитку».
Програму розробники для нашого міста надають безкоштовно. Такий соціальний проект є пілотним і вже невдовзі у лікарнях планують провести тестовий запуск.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.