Реклама повсюди. Окрім того, вивіски та банери вибиваються з загальної композиції чи фасаду. Тернополянка Анастасія, яка за професією таргетолог, вважає, що варто подбати про те, щоб реклами були в одному стилі і не «кричущі». Тому дівчина створила відповідну петицію. Настя пропонує змінити підхід до візуального впорядкування та формування естетики зовнішнього вигляду міста.
Схожий досвід, який пропонує впровадити Настя, вже є в українських містах. Зокрема, з 2011 року дизайн-код впроваджують у Львові. Така практика поширена і за кордоном. Так, в історичних центрах Риму, Парижу, Варшави вивіски мають стриману кольорову гаму і невеликі розміри, завдяки чому мінімально впливають на міське середовище.
Петиція, яку написала Настя, набрала більше 300 голосів. Відтак її розглянули у міській раді, і візьмуться за врегулювання реклами в Тернополі. Як саме це робитимуть нашим журналістам розповів заступник міського голови Тернополя Ігор Крисоватий.
Нагадаємо, нещодавно мешканці мікрорайону “Північний” створили петицію з проханням запустити до цієї частини міста громадський транспорт. Її розглянули у міськраді і до “Північного” вже курсує автобусний маршрут.
Читайте нас у Telegram, Viber, Facebook та Instagram: головні новини Тернополя та області.